return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Wat brengt 2004 ons?

[BE]FusioN`--
Jaja i know i know, der zijn al veel 2003 en 2004 threads gestart maar 't is nu eenmaal een moment van vooruitzichten en terugblikken :)

Anyway, wat brengt 2004 ons? Hier heb ik het dus niet over goeie voornemens en stuff maar dingen waarvan jij verwacht dat ze gaan gebeuren.

Ik denk dat Gabriel & Dresden nog meer gaan groeien (en gehyped worden vrees ik)... Bovendien komt Armin op nr 1 te staan in de djmag top 100, en gaat Tiësto er qua populariteit bij het échte publiek (dus niet die donna seutjes die enkel traffic kennen) weer op vooruit gaan.

Verder hoop ik dat het in belgie weer wat wordt qua feesjes... antwerp is burning (brussels is burning?) en er mag ongetwijfeld nog wat meer bij komen (dat ze clubland maar afvoeren)...

Ahja en ik ga mijn eerste fuifje draaien hoop ik ;p
basd
11 april 2004 gaat in ieder geval Mayday in Gent brengen.. Ik zal er bijna zeker bij zijn !
tor8024
Push - Electric Eclips
Plastic Boy - Untitled (Album)
M.I.K.E. - Untitled (Album)

kortom: het zoveelste topjaar op rij voor onze M.I.K.E.!! :eyespop:
CygnusX
2004 brengt ons :
- PvD op AiB
- Kardinaal Danneels als nieuwe paus
- een nieuwe Gouryella (in my dreams :))
- weer een topjaar voor MIKE zoals tor al zei
- hopelijk : Rank 1 - Symsonic (Dumonde Remix) en William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Tiesto Remix)
FredNova
ik hoop dat 2004 een doorbraak mag zijn voor dj uit de UK: Matt Hardwick en ik verwacht veel top producties en remixen van Markus Schulz

en hopelijk zelf wat meer bookings :clown:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium