|
|
| SteveTranz4ever |
Ja då var det över då :(
Reste ner till Malmö efter jobbet i fredags, drog hem till morsan i Malmö å slaggade ett par timmar innan jag mötte upp Mr Bitch på Malmös central station för att ta tåget till Kastrup i Danmark... där tog flyget oss till Schipol för att där ta ytterligare ett tåg in till Amsterdam...
Väl där så duggade det en del och till slut regnade rätt rejält... Mötte upp några Svenskar jag visste skulle vara där nere å förfestade med dom på deras hotell... Då ringde Olof (Fairlayt från TC) mig å sa han var i stan själv.. han skulle möte upp sin brörsa senare vid Innercity så även han kom över till hotellet å groggade lite... Killen känner ju en del filurer på ID&T och har därför presspass.... och vad innebar det ;) Steves film kamera kom in :D
Min fotokamera smuglade jag in via skrevet :toothless har som Scula sa tagit runt 90-100 bilder som jag ska lägga på Liquidsunset.org inom nån timme :)
Festen var OTROLIGT ING STOR.... fan sjukt... 52500 personer i dessa ENORMA LOKALER... var fan för stort ! Sen när Tiesto skulle lira så kom vi tyvärr dit lite för sent för att få en riktigt bra plats men det var SÅÅÅÅÅÅ MYCKE FOLK inne på mainstage att det var fan galet... vart man än stog så gick det inte å dansa riktigt men livet var som värsta derbymatchen...
Nu orkar jag inte skriva mer för till fället... har iaf tagit mig hem till Malmö igen efter en låååång dag... har vart vaken sen lördagsmorse :p
See ya // Steve :D |
|
|
| JayBee |
Låter riktigt kul! såg bilderna oxo. fan man blir lite små sugen att åka :) men blir nog inte så många fester för mig utanför sthlm detta år pga ekonomin.
ska bli kul att se filmen :) |
|
|
| RebeL9 |
satt uppe till 02 och lyssnade. Men var så förbannat lack på ID&T för att de bara sände så lite från varje stage. och J00f sände de inte alls. =(((((((((((((((((((((
Ska bojkotta ID&T. |
|
|
| reveal |
| Rolgit att ni hade det ballt, fast det kunde man ju förvänta sig :D Nångång ska jag med... :rolleyes: |
|
|
| mjz |
hehe, lyssnade inte ens på id&t's radio, men det låter ju som det var rätt okej iaf även om jag är säker på att lyssna på dansbandskanalen var höjdpunkten på resan... ;)
hmm... många "på" i den meningen... är nog lite småtrött, kul att ni hade kul iaf... låter otroligt stort, och ser ännu större ut om man kollar på steves bilder... :)
fick just en idé förresten... skulle va fräckt om man kunde ha en fest på en båt, typ en finlandsfärja, och hyra in nån halvkändis som den där armin van buuren, så kunde han stå för musiken liksom, typ spela cd-skivor eller nåt... nåt att tänka på bara... :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|