return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Innercity

x-dream
Lyssnade inte mycket alls på detta...

Så jävla tråkigt när dom ska hoppa hela tiden mellan olika djs..:(
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
jag rippade:

Tiesto
Gielen
Sven Väth

Tiesto, körd några bra låter men överlag dåligt...

Gielen, kan ju dra nånstans... några bra låter men han måste ju lära sej att mixa.. piss dåligt....

Sven, hmm vet inte vad.. inte alls min stil.. men rippade iaf hans set med...

det var det.. uppar dom på Steves FTP... hejjjjj

Fan kanske dax å gå å lägga sej.. :) (kolla tiden jag postade detta inlägg)...

Härligt, fyfan vad najs...tankar hem när jag kommer hem till växjö efter julhelgen igen...sitter vid lillbrorsans gamla burk...går knappt att spela mp3-or på den innan den börjar blöda...

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
fick du nå napp???:D :D

oja ;)
jofawe
appropå ingenting.. Steves ftp verkar vara en riktig guldgruva minsann...

Hur gick det med filmandet och det då?
Fixade de in kameran åt er ;)
ScuL
quote:
Originally posted by jofawe
Hur gick det med filmandet och det då?
Fixade de in kameran åt er ;)

jag har vaknat igen..

:o

det lyckades att fixa in kameran... steve tog ungefär 90 bilder med sin digitalkamera, och vi spelade in en hel del film också.
vi har iaf en del tiësto och pvd, och pavo till slut där steve blir 'the dancing cameraman' igen :) jag tror att han också spelade in nåt från trance golvet.. fijneman tror jag. :)
det var iaf jätteskoj och trevligt att träffa sipo och steve (igen) :D mina ben är total tråsig..
sipowitz
I'mm hoomme :-)

Ca 30 timmar efter avfärden igår så är jag nu inne i lägenheten igen... wow vilken helg det varit alltså!

Kommer en liten resumé senare, men vill bara säga en sak.... faen vilket party!... o så sjukligt stort! Ett av dansgolven precis när man kom in var i storlek med lokalen som fokused kördes i... och då var det ändå 6 scener till hoho :-) Mummms... höjdare!

Grymt kul att träffa er Scul!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden