|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Inga problem, man försöker så gott man kan! hoho Det blir säket jättebra tryck på puben i krstd på lördag.... *hostHost* ;-) |
avesst serru... lyssna på dj ötzi, stöta på trettonåringar, och välja mellan tuborgs och pripps... slår ju klart innercity... ;) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by mjz
avesst serru... lyssna på dj ötzi, stöta på trettonåringar, och välja mellan tuborgs och pripps... slår ju klart innercity... ;) |
Hoho klockrent! Du kan få låna min gulmålade karatekappa när jag kommer hem så kan du låtsas vara på innercity i efterhand =) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Hoho klockrent! Du kan få låna min gulmålade karatekappa när jag kommer hem så kan du låtsas vara på innercity i efterhand =) |
snitsigt, kan jag måla mönster på den med chockrosa pastellkritor och springa runt på stan sen och köra enmanskarneval... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nej nu gott folk ska jag ta mig till Sthlm central för att ta natt tåget ner till Malmö... sen vidare med flyg till Holland... :D
Ska träffa upp ett gäng inne på Inenrcity från Hollänska TA... :) Runt 18-20 pers är dom som har bestämmt att ses :D
Vid den här tiden imorrn sitter man på en pub någonstans i Amsterdam å laddar :disbelief
Ha de bra í helgen nu... det ska jag ha iaf. :wtf: :happy2: |
|
|
| Kongo_kim |
Snart börjar det!!!!!!
Verkar som ID&T kör något warmup så ETS har bytt till Armin vs System F - Trancematch fram tills Innercity börjar. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|