return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Innercity

mjz
quote:
Originally posted by sipowitz
Inga problem, man försöker så gott man kan! hoho Det blir säket jättebra tryck på puben i krstd på lördag.... *hostHost* ;-)

avesst serru... lyssna på dj ötzi, stöta på trettonåringar, och välja mellan tuborgs och pripps... slår ju klart innercity... ;)
sipowitz
quote:
Originally posted by mjz
avesst serru... lyssna på dj ötzi, stöta på trettonåringar, och välja mellan tuborgs och pripps... slår ju klart innercity... ;)

Hoho klockrent! Du kan få låna min gulmålade karatekappa när jag kommer hem så kan du låtsas vara på innercity i efterhand =)
mjz
quote:
Originally posted by sipowitz
Hoho klockrent! Du kan få låna min gulmålade karatekappa när jag kommer hem så kan du låtsas vara på innercity i efterhand =)

snitsigt, kan jag måla mönster på den med chockrosa pastellkritor och springa runt på stan sen och köra enmanskarneval...
SteveTranz4ever
Nej nu gott folk ska jag ta mig till Sthlm central för att ta natt tåget ner till Malmö... sen vidare med flyg till Holland... :D

Ska träffa upp ett gäng inne på Inenrcity från Hollänska TA... :) Runt 18-20 pers är dom som har bestämmt att ses :D

Vid den här tiden imorrn sitter man på en pub någonstans i Amsterdam å laddar :disbelief

Ha de bra í helgen nu... det ska jag ha iaf.
:wtf: :happy2:
Kongo_kim
Snart börjar det!!!!!!

Verkar som ID&T kör något warmup så ETS har bytt till Armin vs System F - Trancematch fram tills Innercity börjar.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden