|
|
| SteveTranz4ever |
Ja fan imorrn börjar min resa... :) Ska ta natt tåget ner till Malmö... sömnpiller (receptfria) och hörselproppar ska säkra min sömn :)
Så jag kommer va i Malmö runt 6 på morgonen, åker direkt hem till Morsan för lite mer sömn innan jag tar mig till Malmös central station & tar tåget till Kastrups flygplats... sen blir det bara att ta tåget till Amsterdam för nån 50 lapp... senare poå kvällen kommer jag å Mr Bitch träffa upp några andra snubbar jag känner som brukar dra på alla feta events i Holland och ladda tillsammans med dom innan vi tar oss till Rai... oj oj oj oj så fett de kommer bli...
Du Mr Bitch... på flyget sätter vi igång med planeringen vilka DJs vi INTE får missa... menar dom stänger ju av vissa arenor när det blir för mycke folk och då måste man va ute lite i god tid... (typ när Tiesto & PVD lirar kommer det bli mycke folk)
Packlista:
Digi-cam
DV-cam
Ombyte efter det hela...
Pengar
Flygbiljett
Entrébiljett :D
Here we come :gsmile: |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Steve lille, du minns väl vad jag sa om att filma Picotto? Eller rättare sagt - vad som händer om du INTE filmar hans set. Hoppas inte att du glömt, för annars j*vlar ;) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Okej, nu är det ju inte så där jättemånga här från forumet som ska åka |
tack för påminnelsen... ;) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja fan imorrn börjar min resa... :) Ska ta natt tåget ner till Malmö... sömnpiller (receptfria) och hörselproppar ska säkra min sömn :)
Så jag kommer va i Malmö runt 6 på morgonen, åker direkt hem till Morsan för lite mer sömn innan jag tar mig till Malmös central station & tar tåget till Kastrups flygplats... sen blir det bara att ta tåget till Amsterdam för nån 50 lapp... senare poå kvällen kommer jag å Mr Bitch träffa upp några andra snubbar jag känner som brukar dra på alla feta events i Holland och ladda tillsammans med dom innan vi tar oss till Rai... oj oj oj oj så fett de kommer bli...
Du Mr Bitch... på flyget sätter vi igång med planeringen vilka DJs vi INTE får missa... menar dom stänger ju av vissa arenor när det blir för mycke folk och då måste man va ute lite i god tid... (typ när Tiesto & PVD lirar kommer det bli mycke folk)
Packlista:
Digi-cam
DV-cam
Ombyte efter det hela...
Pengar
Flygbiljett
Entrébiljett :D
Here we come :gsmile: |
Hehe blir det såna där löjliga receptfria sömntabletter som jag köpte till dig på apoteket innan vi skulle åka på trance energy. Vad jag kommmer ihåg så sov du ju inte en blund under hela bussresan ner fastän du knaprat såna ;-)
Glöm inte passet stefan! |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by mjz
tack för påminnelsen... ;) |
Inga problem, man försöker så gott man kan! hoho Det blir säket jättebra tryck på puben i krstd på lördag.... *hostHost* ;-) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|