return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Innercity

sipowitz
TJOHO!

Okej, nu är det ju inte så där jättemånga här från forumet som ska åka, men som seden säger så ska det finnas en tråd angående alla resor! :-)

Öronpropparna har jag packat ner... ska dock ha ett par i jackan så att man inte blir av med de i packningen eller något... för min gissning är att det inte är lika enkelt att hitta schyssta öronproppar i holland som i sverige :-)

Någon som känner till lokalen RAI? Fick tillskickat mig en pdf-fil med karta och gångvägar utmarkerade mellan de olika scenerna så man kan förbereda sig (hoho wow, säga vad man vill men id-t kan planera...).. på ena scenen står det "worlds largest indoor fotball arean transformed". Detta tycker jag låter lite småspännande... :-) Något som varit där innan?

Kommer nog bli sambatåg på mainfloor eftersom det heter något i stil med paradestreet :-)

Stefan, när kommer du ner till storstan?
mindshooter
Fan ni kommer ha det så kul :)

I wish you the best of luck!
Versace
nån som vet om det kommer sändas på nätet??
DJ_Laszlo
ID&T brukar ju sända från sina tillställningar...

hoppas bara de gör ett bra jobb inte inte snackar sönder skiten :whip: :whip: :whip:
DJ_Laszlo
ps: fan, jag vill också med...kan inte någon få en akut spysjuka och ge biljetten till mig?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden