|
|
| sipowitz |
TJOHO!
Okej, nu är det ju inte så där jättemånga här från forumet som ska åka, men som seden säger så ska det finnas en tråd angående alla resor! :-)
Öronpropparna har jag packat ner... ska dock ha ett par i jackan så att man inte blir av med de i packningen eller något... för min gissning är att det inte är lika enkelt att hitta schyssta öronproppar i holland som i sverige :-)
Någon som känner till lokalen RAI? Fick tillskickat mig en pdf-fil med karta och gångvägar utmarkerade mellan de olika scenerna så man kan förbereda sig (hoho wow, säga vad man vill men id-t kan planera...).. på ena scenen står det "worlds largest indoor fotball arean transformed". Detta tycker jag låter lite småspännande... :-) Något som varit där innan?
Kommer nog bli sambatåg på mainfloor eftersom det heter något i stil med paradestreet :-)
Stefan, när kommer du ner till storstan? |
|
|
| mindshooter |
Fan ni kommer ha det så kul :)
I wish you the best of luck! |
|
|
| Versace |
| nån som vet om det kommer sändas på nätet?? |
|
|
| DJ_Laszlo |
ID&T brukar ju sända från sina tillställningar...
hoppas bara de gör ett bra jobb inte inte snackar sönder skiten :whip: :whip: :whip: |
|
|
| DJ_Laszlo |
| ps: fan, jag vill också med...kan inte någon få en akut spysjuka och ge biljetten till mig? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|