|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
Volgens mij niet.. Ik kan het fout hebben maar ik denk eigenlijk niet dat Tiesto daar zelf mee gekomen is..
En van die poll weet ik ook niks.. Al moet ik zeggen dat ik het niet helemaal gevolgd heb, kon toch al wel voorspellen dat het niet zou gebeuren. |
Tiësto heeft ooit weleens gezegd dattie graag een keer op Awakenings zou willen draaien om eens een echte techno set te doen.
En die poll was als ik het me goed herinner nog pretty close... 48% voor ofzo... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tiësto heeft ooit weleens gezegd dattie graag een keer op Awakenings zou willen draaien om eens een echte techno set te doen.
En die poll was als ik het me goed herinner nog pretty close... 48% voor ofzo... |
Dan weet je alweer meer dan ik..
En da's wel close ja, die poll, zal wel niet alleen maar 'Awakenings-publiek' geweest zijn dat gestemd heeft..
Nou ja, het zal wel :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Die nieuwe remix ervan... die bren f remix ofsow... die sucked echt! Enorm offbeat gewoon... duidelijk een die mee probeert te liften op de remix van G&D |
Ach, tis niet op het niveau van de G&D remix, maar kvindem ook prachtig :P
de gustibus et colores non est disputandum :whip: |
|
|
| emmabiatch |
hoogtepunten:
- Tiësto in concert, blijft echt een speciaal feest, dvd geeft me nog steeds kippenvel
-Armin solo @ asta, net zoals miss Z zei; alles was gewoon perfect: de sfeer, Armin, de set, de mensen, locatie,...
-dancevalley vond ik echt wel vet: mooi weertje, mijn 3 fav dj's, bloemen die uit de lucht vielen,....
ontgoochelingen:
-Armin had inderdaad op een hogere plaats moeten eindigen maar dat komt wel goed volgend jaar denk ik ;)
-de hype rond Tiësto, ik zeg niet dat Tiësto slechter draait ofzo maar de feestjes waar Tiësto draait zijn gewoon niet meer gezellig, véél te véél volk en dan kan je gewoon niet meer genieten.
-ze zouden in België minstens 1xper maand een goeie (trance)dj moeten laten komen draaien
vr mij was 2003 echt wel geslaagd hoor.... (mag nt klagen!) |
|
|
| Eagle` |
| nou ja leuk dat je niet klaagt, op ieder euro feestje met armin ben je praktisch aanwezig, denk is aan de rest van ons :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|