|
|
| djcresto |
| één van de grote tegenvallers vind ik dat er heel vele trance liefhebbers op tiesto zijn kap zitten. Het blijft nog steeds een steengoeie dj, die misschien nu ietske minder trance draait. Maar ondanks zijn enorme populariteit kunnen zijn sets nie echt commercieel genoemd worden. Maarja ik veronderstel nu eenmaal dat hoge bomen veel wind vangen. Enja wat gezegd over traffic, hij geeft zelf toe dat hij het nummer maakte om eens snel in een setje te draaien, kan hij eraan doen dat iedereen dat plaatje goed vindt en wil kopen. |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by djcresto
voor mij eigenlijk het gebrek aan trance in discotheken |
dit zeker.
met M.I.K.E. en L-Vee heeft België twee van de beste tranceproducers in huis, en als je hier naar een discotheek gaat mag je al blij zijn als je ATRC hoort.. |
|
|
| Meltos |
Ontgoochelingen
De nogmaals uitgestelde release van "William Orbit - Barbers Adagio for Strings (Dj Tiesto Remix)", gaat deze ooit wel gereleasd worden :conf: (Misschien maart 2004..., wie gaat't zegge :( )
16 Year Illusion, was toch normaal TRANCE dees jaar hé, na ja, het was gewoon véél te hard, publiek ging toen uit de bol toen ze e stevig bas hoorde aankome, me not :( Enkel Armin (was weer geweldig :D & Cor vond'k serieus te pruimen)
Dat Armin op de 3de plaats stond dees jaar, die jonge verdiend beter, gaat absoluut niet zweven en blijft steevast me zen beide voete op de grond, da vin'k pas klasse!!!! Die jonge is helemaal TOP :D
Zoals al gezegd, veel te weinig TRANCE in de belgische discotheken :whip:
Hoogtepunten
Uiteraard Tiësto in Concert en Sensation White, da noem'k pas evenementen en kunnen ze hier in Belgie ver****** nog e puntje aanzuigen :whip: !!!
Vanaf november pas op't beta forum terecht gekomen, heb me al beklaagd da'k nie rapper gearriveerd ben :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
- Mensen die Tiesto met techno gaan associeren omdat ie toevallig een keer Max Walder of New time, new place draait :rolleyes: en denken dat ie dan ook maar op Awakenings moet gaan draaien.
|
Was dat niet omdat Tiesto dat zelf graag wilde? Ze hebben toen die poll gehouden toch?
| quote: | Originally posted by basd
- Weer veel te veel mindere remixen van goede popnummers. En daar hoort voor mij ook die remix van Evanescence - Hello bij. Het origineel is gewoon te mooi. |
Het origineel is ook heel mooi... Maar die G&D vs. Trifactor remix... OMG!!! En natuurlijk is die voor een groot deel zo mooi omdat het origineel zo mooi is, maar dat maakt de remix er niet minder op.
Die nieuwe remix ervan... die bren f remix ofsow... die sucked echt! Enorm offbeat gewoon... duidelijk een die mee probeert te liften op de remix van G&D
| quote: | Originally posted by djcresto
Enja wat gezegd over traffic, hij geeft zelf toe dat hij het nummer maakte om eens snel in een setje te draaien, kan hij eraan doen dat iedereen dat plaatje goed vindt en wil kopen. |
Volgens mij is die Traffic enorm gepushed, want ik vond em nou nie zo commercieel klinken ofsow (nu associeer je em met commercie natuurlijk, maar of de sound op zich vind ik niet bepaald commercieel)
Had eerder verwacht dat Faithfulness wel op de radio te horen zou zijn... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Was dat niet omdat Tiesto dat zelf graag wilde? Ze hebben toen die poll gehouden toch?
|
Volgens mij niet.. Ik kan het fout hebben maar ik denk eigenlijk niet dat Tiesto daar zelf mee gekomen is..
En van die poll weet ik ook niks.. Al moet ik zeggen dat ik het niet helemaal gevolgd heb, kon toch al wel voorspellen dat het niet zou gebeuren. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|