return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Ontgoocheling van 2003

Miss Z
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
ow dit wassik helemaal vergeten (komt net in mij op dankzij tiesto remix van adagio for strings)...

toen ik naar TIC livestream zat te luisteren en dat begin hoorde ben ik gewoon beginnen huilen omdak der ni bij was... da lied maakt mij nogaltijd mega emotioneel :)

kan gebeuren... keep your head up! ge zult nog genoeg grote evenementen meemaken hoor ;)
eieregooie
Ontgoocheling... da's lastig... Was qua trance wel een goed jaar imo :D
Lightworks
quote:
Originally posted by Miss Z

Ontgoochelingen:
- De hype rond Tiësto (mensen die niks van trance afweten me komen zeggen dat ze naar trance luisteren en dat traffic de beste plaat is... diezelfde mensen mij na enkele minuten met een nietszeggende blik aankijken als ik zeg dat Armin leuker is...)

Ik denk dat dat voor de meeste onder ons wel ne ferme tegensteker is... Foei België! :)

Voor mij zal de grootste tegensteker wel geweest zijn dat er een remix net niet doorgekomen is voor op een plaatje te verschijnen :( Maja, da's dan wel vrij persoonlijk he.
basd
Hmm.. echte tegenvallers zou ik niet weten.. Wel een paar kleine minpuntjes:

- Mensen die Tiesto met techno gaan associeren omdat ie toevallig een keer Max Walder of New time, new place draait :rolleyes: en denken dat ie dan ook maar op Awakenings moet gaan draaien.

- Weer veel te veel mindere remixen van goede popnummers. En daar hoort voor mij ook die remix van Evanescence - Hello bij. Het origineel is gewoon te mooi.

Verder heb ik m eprima vermaakt dit jaar :)
arj1o1
-voor mij viel de armin mix van as the rush comes wel tegen dat is eigenlijk het enige :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium