return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Ontgoocheling van 2003

[BE]FusioN`--
Jaja ik zen goe bezig :D

Wat is voor u de ontgoocheling geweest van 2003? Op gebied van trance dus hé, want anders moet ik hier van alleman horen 'pff vindet spijtig da fusion ne jongen is, want steek dat karakter in het lijf van een meiske en ik ben direct verkocht' (dit geldt niet voor Pooley omwille van bepaalde redenen waar ik niet openlijk over zou spreken :D). Alléja ik ken ulle naderhand al wel :D

Voor mij is dat denk ik het feit dat tiesto op donna is gaan draaien... jaja ik weet dat hier veel over te zeggen is, en qua dj skills maakt dat tiesto niet minder goed enzo, maar toch... heeft mij echt geraakt eigenlijk...
Verder is het voor mij een goed trance jaar geweest... enkele feesjes geweest, en mijn draaitafels gekocht! :D
djcresto
voor mij eigenlijk het gebrek aan trance in discotheken en ook het feit da ik nie veel nr discotheken ben geweest ben in 2003.
Gladius
hm qua goei feesjes hebben we zeker niet moeten klagen dees jaar.
maar ik moet toch ook tiesto zeggen... dacht ffkes dattem terug vertrokken was, mor nix van =\
Miss Z
Hoogtepunten:
Voor mij was 2003 echt wel een geslaagd jaar... ben naar zoveel feestjes en discotheken geweest dat ik zelfs de tel kwijt ben... :conf: en ja voor de rest: ben hier actief beginnen posten enzo (zal mss wel bij de ontgoochelingen van sommigen staan :p) heb heel veel leuke beta'kes leren kennen (mensen die zoveel van trance genieten als mezelf... dacht niet dat die bestonden :D) De hoogtepunt van het jaar is wel ARMIN ONLY in de asta in NL :D zucht... was een zalige set, zalige mensen, zalige sfeer... gewoonweg zalig dus ;) zoals ik al zei in één van die threads hier: it was a trip to heaven and the angel was ei :D

Ontgoochelingen:
- Rio Klein - Fearless staat niet in de "Tune of the year"-verkiezing van ASOT
- L-vee reageert niet op onze felicitaties!
- De hype rond Tiësto (mensen die niks van trance afweten me komen zeggen dat ze naar trance luisteren en dat traffic de beste plaat is... diezelfde mensen mij na enkele minuten met een nietszeggende blik aankijken als ik zeg dat Armin leuker is...)
- Iemand die ik heb leren kennen, die ik liever niet had leren kennen!
- 16 years illusion... (uizondering: 5 min armin (ATRC))
- ...
[BE]FusioN`--
ow dit wassik helemaal vergeten (komt net in mij op dankzij tiesto remix van adagio for strings)...

toen ik naar TIC livestream zat te luisteren en dat begin hoorde ben ik gewoon beginnen huilen omdak der ni bij was... da lied maakt mij nogaltijd mega emotioneel :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium