return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Eye-Riz promo thread

kolkiewolkie
Op vriendelijk verzoek van mevrouw zelf maak ik maar een speciale draad voor Iris a.k.a. Eye-Riz. Dit in navolging van RV :D en omdat ze er zelf (veels) te bescheiden voor is om het te doen :) .

De gigs:

• 18-12 Eye-Riz & C-jay @ cafe Hertog Jan te Amersfoort
    Voor de mensen die graag in hokjes denken: twordt een progressive feestje. Exact adres van dat cafe is mij onbekend, maar het bevind zich op/aan de appelmarkt. Tis trouwens vanaf 21.00 tot 01.00 (met uitloopt tot 02.00). Ook fijn voor de mensen die een dag later weer moeten werken dus :) . Damage: NUL euro :) .

• 20-12 Eye-Riz cafe Highlander te Amsterdam
    Adres: Jan van Galenstraat 285 hs, 1056 CA Amsterdam.
    Genre: richting psy/goatrance.
    voor de niet innercity gangers zeg maar :)

• 09-01 Eye-Riz and many, MANY others @ Utrechts Techno Platform
    Wordt dus waarschijnlijk een technosetje lijkt me zo:toocool: . Meer info: http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/15329.html
    For those who know: Up komt daar ook draaien.

Daarnaast draait ze ook op Addiction:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=148791

Kortom, genoeg vermaak weer from the female dj Eye-riz :) :D .

Verder biedt Eye-Riz aan om d'r eigen mixcd's te verspreiden tegen kostprijs (meer geld mag altijd natuurlijk) of om deze te ruilen tegen interessante cd's cq platen.

(en mochten mensen nou ideeen hebben van: 'goh, dat is wel iets voor jou Iris, misschien dat je daar eens een demo naartoe moet sturen', SHOUT IT OUT )
Optimus
heb mailtje ook gehad:) Helaas kan ik donderdag al niet omdat ik de dag erna gewoon les heb en zaterdag Innercity.... anders was ik in ieder geval wel 1 keertje d'r komen supporten:D

Eye hooligan 4 life:toothless :thepirate
kolkiewolkie
Overigens ben ikzelf vanavond in Amersfoort vrijwel zeker van de party :cool:
SnuggLe
Gaat mevrouw dan ook weer hier posten, please please please?
Zou cool zijn namelijk, mis Iris! Snik snik!

Ik moet even kijken in mijn agenda, maar denk dat deze data niets gaan worden voor mij..sorry!
Rv heeft even voorrang op 3 januari, daarna is mijn geld op!

Maar ik blijf wel Eye-Riz fan!
kolkiewolkie
ongekend slappe hap weer van die hagenezen :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland