|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
alleen ik had het vanochtend wel rete zwaar op mijn werk! en ik ga nu mijn bed in nadat ik mijn snaak opgerookt heb! want zometeen weer Tiesto :D en morgen IC :D |
siepie ;)
Maar muzikaal was het weer een bevredigende avond, was inderdaad vooral gezellig :) . Leuk avondje voor de afwisseling. Opmerking die daarbij gemaakt MOET worden is dat die C-Jay het wel ERG goed met zichzelf getroffen heeft :rolleyes: . Laat ik het maar zo zeggen: hij zit nu zo hoog met zn kop in de wolken dat alstie ooit op echt grote feesten mag draaien hij nog een keer met z'n kop door de dampkring gaat :o . Maargoed, hij gaf wel Iris de mogelijkheid een 3 uursset te doen :D :D , dus dat is dan wel weer ok :D .
En van wat ik begrepen heb heeft Iris momenteel nog een inbelinternetverbinding en ik kan me zo voorstellen dat je dan in je online-tijd wat dingetjes overslaat (posten bv.). |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Leuk avondje voor de afwisseling. Opmerking die daarbij gemaakt MOET worden is dat die C-Jay het wel ERG goed met zichzelf getroffen heeft :rolleyes: . Laat ik het maar zo zeggen: hij zit nu zo hoog met zn kop in de wolken dat alstie ooit op echt grote feesten mag draaien hij nog een keer met z'n kop door de dampkring gaat :o |
:p ik zeg maar zo ik zeg maar niks, aardige kerel maar hij moet zijn schoentjes weer gaan aantrekken...
we zien wel waar het hem brengt...
jammer dat ik niet kon.. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
:p ik zeg maar zo ik zeg maar niks, aardige kerel maar hij moet zijn schoentjes weer gaan aantrekken...
we zien wel waar het hem brengt...
jammer dat ik niet kon.. |
Ik vond het inderdaad wel vaag dat hij opeens weg ging.
Was een uurtje of 21:00 ofzo, hij moest naar Antwerpen ofzo.....
Stond Iris in haar eentje.......
Kijk, als je iets oganiseerd, dan zou je toch denken dat je der gewoon bij blijft.
Ik zeg toch ook geen toedeledokiedemassol om 2 uur bij Addiction omdat ik wellicht mijn warme krwasantje ga missen de volgende ochtend :s |
|
|
| Eye-Riz |
hahaha, dankjewel jongens!
Was het Kolkie die het zei? Ik heb inderdaad een modem-verbinding, en kan dus niet zo veel online zijn (niet dat ik daar naar luister, maar fora stroop ik niet meer af, anders ben ik er echt niet meer achter weg te slaan). Ik zit nu bij mijn ouders uit te buiken van een heerlijk Kerstdiner, vandaar dat ik nu ff kan rondstruinen op TA :)
9 januari is een feestje voor de techno liefhebbers onder ons. Wordt erg leuk, zie www.u-t-p.nl
Alle Utrechtse organisaties bij elkaar! |
|
|
| franzelare |
jajaja dat word ook weet top!! 2 weken wachter elkaar TA dj's bewonderen!
ik ben er zeker de 9de!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|