|
|
| Optimus |
| quote: | Datum
Zaterdag
24
januari
Naam
ASTATIC
Artiesten
Scott Bond (U.K.), Johan Cyber
Tijd
23.00 – 05.00
Prijs
7,50,- euro
VVK
Nee
|
Ff snel gecopied/paste:D Wel interessant, dacht ik zo:D |
|
|
| SnuggLe |
Slet, zet Addiction in de agenda :D
Maareh...Scott Bond voor het laatste op Massive gezien in 2001, was toen wel vet! :D
Maar ik ga denk ik naar Holden, maar mocht dat niet door gaan om de een of andere reden , dan ga ik hier ook wel kijken :) |
|
|
| Optimus |
| Addiction doe ik als echt alles rond is. Asta agenda ga ik als ik klaar ben met douchen doen:) |
|
|
| SnuggLe |
Lullo, zet je MSN aan!
Ik wil de Asta agenda weten!
EDIT:
Maybe ook leuk:
Met ingang van komende zaterdag zal ASTA iedere dinsdag- en zaterdagavond live te beluisteren zijn op Fresh FM. Deze zender heeft na het verdelen van de ether frequenties eerder dit jaar geprofiteerd van haar biedingen en heeft vier sterke frequenties gekregen, hetgeen het uitzendgebied van Fresh aanzienlijk heeft vergroot. Fresh FM is hiermee de grootste dance zender van de Randstad geworden.
ASTA is dan ook zeer gelukkig dat zij vanaf 20 december (met Benny Rodrigues) live te beluisteren zal zijn. In de regio Den Haag is Fresh FM te ontvangen op 95,6 FM. In de regio Groot Amsterdam is dat 95,7, in Utrecht is het 103,4 en in de regio Rijnland / Haarlemmermeer is de frequentie 95,9.
Op vrijdag 9 januari zal Fresh FM in samenwerking met ASTA het 20 jarige bestaan van 'De Flitsende 50' vieren met een grote party in ASTA. Toegangskaarten voor dit evenement kunnen worden verkregen door te bellen met Fresh FM in de eerste weken van het nieuwe jaar. (Binnenkort zal ASTA hier meer nieuws over geven.) 'De Flitsende 50' is de wekelijks samengestelde lijst van de best verkopende danceplaten van het moment en wordt op zaterdagavond tussen 18.00 uur en 21.00 uur gepresenteerd door Peter van Leeuwen.
Naast de live uitzendingen zullen er regelmatig kaarten worden weggegeven op de zender dus luister ook overdag naar Fresh!
Dus we krijgen dikke vette sets op Fresh FM! :D :D
Vet man!
Hadden ze alleen wat eeerder mogen doen (bv Cox :D) |
|
|
| MaGiK54 |
| Zoooooooooo das een leuk avondje Asta, nog nooit Scott Bond gezien, dus ik ga waarschijnlijk wel even kijken :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|