return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Astatic 24 januari met Scott Bond!!

kolkiewolkie
Veel plezier :) !
tijs08
Thanxx!! :D

en Lex! we gaan het vanavond weer lekker te Bond maken!! :tongue2
Dj Lex
En Bond was het :)

We kwamen rond kwart over 12 aan en gingen de zaal in en het was nog super rustig. Als er 100 man/vrouw was was het echt veel. Johan Cyber draaide toen nog dus dat was een mooie gelegenheid even te gaan zitten in een zithoekje. Beetje gepraat en gedronken en toen rond twee uur de zaal eens ingelopen waar Johan Cyber erg lekkere trance plaatjes te draaien om Scottje op te warmen.
Toen eindelijk de broer van James aan de wheels of steel kwam werd het een stuk harder. Scott draaide veel hardtrance plaatjes en van die Marco V Beukers en daar had ik me totaal niet op ingesteld. Toen na anderhalf uur Satellite kwam was dat eigenlijk het hoogtepunt van de avond, dus al met al vond ik het wel leuk, maar had meer vanm Scott Bond verwacht.

Nou ik lees het na en ik moet alle eindjes aan elkaar vast knopen om er een touw van te maken, maar toch moeten jullie het er maar mee doen :p Ga het mooi niet editen

Toedeledokie
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou ik lees het na en ik moet alle eindjes aan elkaar vast knopen om er een touw van te maken, maar toch moeten jullie het er maar mee doen :p Ga het mooi niet editen

Toedeledokie

whehe! :p :)
jammer dat ik er niet bij was! volgende Asta avond ben ik er weer bij! :crazy: :cool:
Optimus
lekker setje hoor:cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland