return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Astatic 24 januari met Scott Bond!!

Ries'79
Het is naar mijn mening niet alleen het geld wat een belangrijke rol speelt, netwerken zijn nog belangrijker. Asta is een club (net als de o) wat zich op grote dj namen richt. Dit is trouwens altijd al geweest ook voor de sluiting. Al een kleine 10 jaar hebben ze internationale contacten met promoters en bookings agents en de dj zelf natuurlijk! Bijvoorbeeld een Armin die was nog niet zo bekend toen hij in de eau ging draaien, het is dus een logisch gevolg dat hij vaker naar den haag komt. Het management geloofde immers ook al in mindere tijden in hem!
Zo kan je het ook zien met carl cox, vriendje van johan cyber en die is weer een vriendje met coen (eigenaar asta en o)
Ries'79
Daarbij heb ik hier ook wel eens met de eigenaar van de toenmalige o over gesproken, van digweed was hij zelf niet zo fan van, maar de manager van digweed had hem zelf aangeboden. Het was namelijk de zelfde manager als van cox. Die manager stond er zo van te kijken dat de hele toko los ging, dat hij digweed ook had aangeboden.

Daarbij is de miami muziek beurs van essentieel belang daar worden de zaken gedaan. Wat optimus schreef, geld kunnen ze overal krijgen een exclusieve club niet overal. De collum van peter van leeuwen (eigenaar atsa en O) heeft vaak wel leuke iside info over dj boekingen etc.
MaGiK54
Zoals Partyhardy al zegt vinden sommige top dj's het leuk om in Den Haag te draaien (lees voorheen Eau, nu The Asta). Heb het Armin een paar keer horen zeggen dat de chemie tussen het "Haagse publiek" en hijzelf altijd heel goed werkt (dit heefie voor zijn eerste solo in de Asta gezegd op TMF in iedergeval).

Cox draait niet voor niks driemaal achter elkaar in de Eau en daarna in de Asta. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door Johan Cyber. Maar Cox heeft wat met het publiek in Haagse tenten. De beste man heeft de clubs voor het uitkiezen en als een toko hem niet aanstaat komtie echt niet voor het geld. Hij heeft trouwens in een collumn in een groot Engels Dj-blad melding gemaakt van het grootste feest wattie in 2001 heeft gehad in de Eau (en dat was het ook een legandarische nacht, waarvan ik weer tranen in me ogen krijg als ik er aan terugdenk).

Meneer Digweed is op aanraden van Cox naar de Eau gekomen om te draaien.

Tiesto heeft het 1999 2000 en ook in 2001 super vaak in de Eau gedraaid, mede door de goede sfeer tijdens zijn sets, dit heeft de beste man ook bevestigd.

En verders to Jimmy dat de Asta heropend is, doet niet ter zake voor de eigenaren van de Asta. Dit is voor hun het zoveelste speeltje om mee te spelen. Deze gasten timmeren al jaren aan de weg in Den Haag en zijn inmiddels redelijk financieel onafhankelijk, dus er is genoeg geld om grote dj's binnen te halen. Zoals Ries'79 al zegt dat de eigenaren genoeg goeie connecties hebben gelegd om daadwerkelijk al deze dj's binnen te halen.
eieregooie
[EDIT]
nm, thread gemist :p
[/EDIT]

(ja, ik ben er niet helemaal bij als gevolg van de griep...)
Menno
*bump*

Komt steeds dichter bij en ik heb er super veel zin. Het is al weer een tijd geleden dat ik Scott Bond heb horen draaien dus ik verheug me er erg op.

Wie gaan er nou nog meer?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland