return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Astatic 24 januari met Scott Bond!!

DjRV
allemaal leuk en aardig die asta maar mag je der wel nog roken??????
xxl
quote:
Originally posted by DjRV
allemaal leuk en aardig die asta maar mag je der wel nog roken??????

Maar natuurlijk... :happy2: oh wacht ff na 1 januari alleen nog maar in rokersruimtes, maar die zullen er vast wel zijn dan..
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jimmy
er komen alleen maar superieure dj's naar de asta. wat vinden ze zo leuk aan de asta?

Denk niet dat de causale relatie is:

DJ's vinden Asta leuk ---> vette dj's draaien in de Asta

Denk dat het veel meer heeft te maken met het GELD wat de Asta betaald, ligt niet zo zeer aan de Asta zelf (DENK IK!).
Het is maar waar je voor kiest als club/discotheek zijnde.

Maar wat Onno zegt zou natuurlijk wel deels waar kunnen zijn, maar ik denk niet dat dat de hoofdreden is. Money makes the world go round...!
Optimus
geld lijkt mij juist op de tweede plaats te komen.... ik bedoel, het geld krijgen ze toch wel, of ze nou in de Asta, Matrixx of waar dan ook draaien.

Overigens schijnt het wel zo te zijn dat de O (toendertijd) wel ver ging wat betreft fees. Voor Picotto hebben ze (zelf toegegeven) een belachelijk hoog bedrag betaald, maar ze kregen er ook wat voor terug (publiciteit etc, Mauro exclusief in Nederlandse club, enz.). Zelfde geld voor Digweed, meen ik. Wellicht dat ze gewoon na een keer graag terugkomen:)

Die Karel Cocks komt bijvoorbeeld ook elk jaar alleen (wat club betreft) naar Nederland om in de O (en nu de Asta) draaien en inderdaad, de Armin Only's/Solo's zijn ook veelal in Den Haag (3x ofzo inmiddels?):tongue2
Jimmy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Denk niet dat de causale relatie is:

DJ's vinden Asta leuk ---> vette dj's draaien in de Asta

Denk dat het veel meer heeft te maken met het GELD wat de Asta betaald, ligt niet zo zeer aan de Asta zelf (DENK IK!).
Het is maar waar je voor kiest als club/discotheek zijnde.

Maar wat Onno zegt zou natuurlijk wel deels waar kunnen zijn, maar ik denk niet dat dat de hoofdreden is. Money makes the world go round...!

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, want ik heb begrepen dat een externe organisatie de DJ's regelt voor de ASTA. Die hebben het geld om zulke DJ's naar de ASTA te halen.

Maar ik vind het wel erg opvallend vinden. Ik bedoel, Carl Cox, Tiesto, Armin, Digweed, Picotto, Scott Bond staan zomaar dit jaar allemaal in de ASTA. Terwijl die club pas net heropend is.:conf: :eyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland