return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Astatic 24 januari met Scott Bond!!

Bouma-Bros
Scott Bond was vroeger echt een hele goede DJ, maar hij is heeeeeel erg afgezakt IMO. Luister maar eens naar zijn Essential Mixes uit 1999, 2000, 2001 en vergelijk die met een recente set.... Echt ongelooflijk dat een DJ zo kan afzakken. In het verleden Scott een stuk of 5 keer zien draaien in de de Gatecrasher, waren erg vette sets destijds!

Maar wie gaat have fun. :p
kolkiewolkie
me + scott bond.. dat levert bij mij ALTIJD gezeik op.. d'r is aaaaltijd wel wat als die vent in Nederland komt draaien...

... want is het verassend als ik zeg dat ik 26-1 een tentamen calculus heb? nee toch :o :( (duidelijk zaak weer :( )
Dj Lex
Leuk! Laatste keer Scott Bonf in XL was ook een topavond! En Bouma-Bros: Je hebt wel enigzins gelijk. Die oude Essential mixes zijn one of a kind. Dat zijn stuk voor stuk topsets, maar tegenwoordig vind ik het ook niet beroerd. Toptrance :D

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
... want is het verassend als ik zeg dat ik 26-1 een tentamen calculus heb? nee toch :o :( (duidelijk zaak weer :( )

Jij hebt altijd tentamens lijkt het wel, dus echt verassend is het niet ;)
Partyhardy!
Hier ben ik bij! Scott Bond is altijd Top en nog niet zo onwijs populair dus zal er genoeg ruimte zijn om heerlijk los te kunnen gaan! :tongue3
franzelare
jammer dat er dan ook een feestje is van T-Tom

dus dar ga ik lekker heen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland