|
|
| SnuggLe |
| Lees ook net dat James Holden ergens in April in de Exposure draait in Den Haag. |
|
|
| djdavid |
| weet iemand al of t weer alleen deurverkoop wordt bij de mazzo, net als de vorige keer??:conf: |
|
|
| Kakao |
| Zo , wie gaan er morgen nog naar de Mazzo? Ben er zelf vrijwel zeker bij! Veel mensen waren erg positief over James' set op Impulz toch? Had wel iets meer van een "buzz" verwacht eerlijk gezegd. :) |
|
|
| SnuggLe |
Sorry, ik ga niet meer. Was het eerst wel van plan, maar James Holden komt binnen niet al te lange tijd ook naar Den Haag toe volgensmij. Dat heb ik dan toch liever......
Het is nu even stilte voor de storm, maar er komen genoeg leuke feesten. (14 feb Everybody, 21 feb Integrate of Antony Pappa, 24 feb Sander K, 28 feb Addiction, 06 maart ON met Kowalski.......) |
|
|
| iLLicit |
Voor degenen die niet geweest zijn: jullie hebben wat gemist!
Wat een super-avondje zeg. Toen ik (heel) vroeg binnenkwam was Petten met James Holden ook net gearriveerd en Petten nam plaats achter de draaitafel. Hij begon rustig met een set van electro/house/tech-house plaatjes. Superrelaxed om even op te chillen. Ik had deze jongen nog nooit horen draaien, maar ik had al wel veel goede dingen over hem gehoord en die kloppen ook zeker wel.
Toen kwam James Holden en de eerste plaat Holden & Thompson - Come To Me was natuurlijk een prachtig begin. Daarna ging hij weer lekker door met zijn eigen sound, zeer goed te pruimen en daar was heel de zaal het wel over eens. Om 4 uur weggegaan, James Holden draaide nog steeds relaxed.
Volgende keer ben ik er zeker weer bij!
:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|