return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
James Holden @ Mazzo 24 januari - Border Community Night

ChooChoo
quote:
Originally posted by djdavid
mooi dat er weer een bordercommunity-night komt!!:D
kon er de vorige keer tijdens ADE niet bijzijn (was toen trouwens wel bij de armada-night...:eyespop: :crazy: )
laatste keer dat ik holden live heb horen draaien was tijdens de releaseparty van avb004 geloof ik.. das wel errug lang geleden:(

denk dat ik hier maar eens heen ga:D :D

Nee joh! Laatste keer Holden was tijdens 2 days of Kaos:D Hij was er toch niet tijdens de release van AVB004!
Maarre ik denk dat ik hier ook maar naartoe ga:)
Little Theseus
Bram! Tis wel te merken dat je wat gemist hebt toen met James Holden in de Q in Zwolle - Magrec en Bas kunnen meepraten hoe memorabel die James kan draaien.
Zonde dat het 23+ is. Zouden ze daar echt moeilijk over doen? Kwil er wel heen namelijk!
basd
quote:
Originally posted by Little Theseus
Bram! Tis wel te merken dat je wat gemist hebt toen met James Holden in de Q in Zwolle - Magrec en Bas kunnen meepraten hoe memorabel die James kan draaien.
Zonde dat het 23+ is. Zouden ze daar echt moeilijk over doen? Kwil er wel heen namelijk!

Was inderdaad erg leuk toen!

Helaas wordt dit dus niks omdat dan mijn laatste weekje Belgie ingaat..
Ding Chavez
Ik meld mij ook vast voorzichtig aan als aanwezige. Tentamens zijn dan mooi ook net voorbij, lijkt me mooie afsluiting van m'n college tijd ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Little Theseus

Joh niet zeuren, doen ze niet moeilijk over. Gewoon meegaan!

En Dingetje, leuk dat je ook meegaat!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland