|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by djdavid
mooi dat er weer een bordercommunity-night komt!!:D
kon er de vorige keer tijdens ADE niet bijzijn (was toen trouwens wel bij de armada-night...:eyespop: :crazy: )
laatste keer dat ik holden live heb horen draaien was tijdens de releaseparty van avb004 geloof ik.. das wel errug lang geleden:(
denk dat ik hier maar eens heen ga:D :D |
Nee joh! Laatste keer Holden was tijdens 2 days of Kaos:D Hij was er toch niet tijdens de release van AVB004!
Maarre ik denk dat ik hier ook maar naartoe ga:) |
|
|
| Little Theseus |
Bram! Tis wel te merken dat je wat gemist hebt toen met James Holden in de Q in Zwolle - Magrec en Bas kunnen meepraten hoe memorabel die James kan draaien.
Zonde dat het 23+ is. Zouden ze daar echt moeilijk over doen? Kwil er wel heen namelijk! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Bram! Tis wel te merken dat je wat gemist hebt toen met James Holden in de Q in Zwolle - Magrec en Bas kunnen meepraten hoe memorabel die James kan draaien.
Zonde dat het 23+ is. Zouden ze daar echt moeilijk over doen? Kwil er wel heen namelijk! |
Was inderdaad erg leuk toen!
Helaas wordt dit dus niks omdat dan mijn laatste weekje Belgie ingaat.. |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik meld mij ook vast voorzichtig aan als aanwezige. Tentamens zijn dan mooi ook net voorbij, lijkt me mooie afsluiting van m'n college tijd ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Joh niet zeuren, doen ze niet moeilijk over. Gewoon meegaan!
En Dingetje, leuk dat je ook meegaat! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|