return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Favoriete Producer & DJ in 2003!!!

basd
quote:
Originally posted by eieregooie
... Armin alleen nie zo vaak gezien... Alleen op Qontact en met zen Solo eind vorige maand. Op Dance Valley heb ik em gemist :/

Je hebt niks gemist hoor.. Was een slechte set vond ik..

En nee, dat is niet alleen omdat ik niet zo'n tranceliefhebber ben, vond het gewoon een bij mekaar geraapt zootje plaatjes.

Moest mee omdat een vriend van mij em graag wilde zien, in ruil ging hij mee naar Monika Kruse (waar ie na vijf minuten alweer vertrokken was :))
emmabiatch
fav dj : Armin van Buuren natuurlijk. 8 keer gezien dees jaar en hij heeft mij geen eene keer teleurgesteld !

fav producer: denk wel dak vr gabriel & dresden kies dan, i love their remixes !
eieregooie
quote:
Originally posted by basd
Moest mee omdat een vriend van mij em graag wilde zien, in ruil ging hij mee naar Monika Kruse (waar ie na vijf minuten alweer vertrokken was :))

Monika was VET! :D Tenminste... wat ik er van gehoord heb dan, ze was al ff bezig toen ik aankwam daar geloof ik...

quote:
Originally posted by emmabiatch
fav dj : Armin van Buuren natuurlijk.

Goh wat een verrassing ;)
Meltos
Favoriete DJ

Armin van Buuren

Armin & Tijs lage in de balance, Tijs omwille van TIC (zoiets maak je ma ene keer mee) en Armin, tja, Sensation, 16 years Illusion, A State of Trance... :D

Favoriete Producer(s)

Gabriel and Dresden

Opnieuw ff moete kieze tusse M.I.K.E. en Gabriel and Dresden, M.I.K.E. heeft al ongeloofelijk lekker producties gemaakt en gaat er zeker nog verscheidene make, ma 2003 was gewoon't jaar van Gabriel and Dresden, daar kan je gewoon niet buiten om...
basd
quote:
Originally posted by eieregooie
Monika was VET! :D Tenminste... wat ik er van gehoord heb dan, ze was al ff bezig toen ik aankwam daar geloof ik...

Ik ben dan ook wel gebleven.. Was wel een lekkere set ja (haalde het niet bij Umek maar toch)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium