|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by pooley
m.i.k.e. zo verloochenen
de haan zal 3 keer kraaien en iedereen zal het geweten hebben ! |
check my edit! M.I.K.E. is een goeie producer & dj maar kmoest iemand kiezen...
en ja lange...
LNG - Inter City
Lange - I believe (lange 2003 rmx)
Firewall - Sincere
>>>  |
|
|
| basd |
DJ: Zal dit jaar Gayle San zijn, heb haar geloof ik drie keer gezien dit jaar en was echt drie keer TOP.
Producer: hmm.. denk Patrik Skoog, zowel Mankind 17 als Shine & Tracker zijn erg vette releases van hem dit jaar.
Maar het zal jullie waarschijnlijk niks boeien, tis geen trance he :p |
|
|
| Eagle` |
Favoriete DJ: Dit jaar 3 keer Armin gezien op AiB indoor, outdoor en 16 years Illusion en ik vond hem 3x ongelofelijk VET :crazy: M.I.K.E. 2 x keer op AiB indoor en outdoor en ik vond hem ook redelijk crazy sets neerplaten.
Producers/remixers:
Beste imo zijn dit jaar zonder leuteren Lange, Signum, Pulser, M.I.K.E. en Armin
Armin for prez !!!! :p |
|
|
| tor8024 |
Producer: uiteraard M.I.K.E. (the search for freedom, live another life, the seventh day, turn out the lights, cyber desire, etc.) :eyes:
DJ: Armin Van Buuren (2x gezien dit jaar, en hij was telkens fantastisch!!) :eyespop: |
|
|
| eieregooie |
Producer: Gabriel & Dresden (need I say more?)
DJ: toch Tiësto :D met dank aan Tiësto In Concert, Tiësto in de ArenA, Dance Valley, Tiësto In Concert DVD Release Party, Tiësto @ Versuz, en de nog te komen Tiësto @ Asta en Innercity.
Dat lijkt me wel genoeg voor 1 jaar :) Tenminste, was allemaal in de laatste 7 maanden.
Armin is toch een goeie runner up, mocht Tijs het morgen of overmorgen nog verknallen... Armin alleen nie zo vaak gezien... Alleen op Qontact en met zen Solo eind vorige maand. Op Dance Valley heb ik em gemist :/
En dan mag Tiësto wel weer als runner up voor Producer eigenlijk... Niet vanwege Traffic, maar wel vanwege zijn remixes van Skin, William Orbit en vooral Radiohead. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|