|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Hmm misschien dat ivm stage en voetbal een btje moeilijk word om daar op tijd te geraken/uberhaupt aanwezig te zijn, maar ik denk er wel aan om te gaan...Zal wel in mn 1tje zijn dan, maar ik hoop dat de menschen dan een btje aardig zijn enzo. Van de oude garde ben ik niet dusja:p :p |
Tuurlijk zijn wij aardig ..als je ons bier geeft :p
Nee just kidding. Dat wordt een supergaaf feest, is toch hartstikke leuk om mensen irl effe te zien dan.
| quote: | Originally posted by Donna
Ik wil in 2004 ook een gezellige/vage/maffe/intelligente/cozy etc etc @ my place houden 4 TA's who feel like it.
Loop daar al een tijdje mee rond,lijkt me dolletjes:p |
Ik neem de poppers mee :)
Nee maar dat is hartstikke cool Donna (mits ik mag komen ofcourze :D), daarom probeer ik ook altijd een preparty te organiseren. Is altijd gezellig om van te voren te chillen met wat lui. Maar de laatste keren waren niet helemaal geslaagd door kleine belangstelling :) |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
...
Maareh..gaan we weer flyeren in de stad enzo? LOL LOL LOL, dat was toen ECHT supergaaf :)
|
Haha ja idd moeten we gaan doen! :D Kweet alleen niet of het erg heeft geholpen, maar leuk was het wel :toothless
pre-party ben ik ook voor! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Hmm misschien dat ivm stage en voetbal een btje moeilijk word om daar op tijd te geraken/uberhaupt aanwezig te zijn, maar ik denk er wel aan om te gaan...Zal wel in mn 1tje zijn dan, maar ik hoop dat de menschen dan een btje aardig zijn enzo. Van de oude garde ben ik niet dusja:p :p |
als lex en ik gaan kun je altijd met ons meereizen :) scheelt weer taxikosten in utreg :p |
|
|
| Jappio |
| ow kut.. is dit niet in mijn wintersportvakantie? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
ow kut.. is dit niet in mijn wintersportvakantie? |
Moet je effe je vakantie verzetten!! :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|