|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
|
|
|
| Smirnoff |
| Ik heb trouwens nog een colatje gewonnen van leander :D:D:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
geen dank, was ook een beetje om de sfeer een btje te proeven door de telefoon, want vond het best jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar Markus Schultz vond ik net ff wat vetter. Asta had ik er zkr voor laten schieten, maar dit was net te mooi om te laten schieten. |
Daarom vond ik het ook zo relaxed, dat je nog ff aan ons dacht :)
En ik kan wel begrijpen dat er mensen naar Markus gingen hoor :) Maar toch blijft het jammer :) |
|
|
| Leander |
Hallo dan!
ik vond het ook een zeer geslaagd feest!
Ik was de avond ervoor nogal laag gegaan en was nog extreem brak toen ik tegen twaalf uur binnenkwam :toothless
Alsnog heb ik me heel erg goed vermaakt. Het draaien was een waar genoegen; iedereen bedankt voor de positieve reacties!!!!
@Snuggle: Laatste plaat was Monika Kruse - Abseits, een van m'n favoriete platen aller tijden. Ik weet niet of ik de tracklist van de hele set nog kan reconstrueren. Als ik tijd heb, zal ik eens kijken of ik wat titels kans noteren!
Ik weet nog dat de plaat ervoor was: Emmanuel Top - Mars
@Smirnoff: weet je ook nog dat we eigenlijk hadden gewed om een baco? :p
Verder natuurlijk veel dank en respect voor de organisatoren! En voor Misja natuurlijk!
Volgende keer ben ik weer van de partij! |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Leander
@Smirnoff: weet je ook nog dat we eigenlijk hadden gewed om een baco? :p
|
Dat zal dan wel een Voco (Vodka-cola) geweest zijn, ik hou niet van baco.
Maar wel gewonnen :toothless |
|
|
| T.H.C. |
| leuke foto's smirnoff! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|