return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht

Optimus
Ok, nu heb ik ff de tijd om wat neer te zetten, snel voordat ik ga slapen:)

Het was gewoon een topavond voor ons:) Vooraf hadden we eerlijk gezegd niet vceel vertrouwen er meer in, er ging van alles mis, er moest geluid bij komen, we kwamen te laat naar binnen omdat de beheerder veel te laat was en RV zou waarschijnlijk niet komen vanwege ziekte:(

Toen het eenmaal open was, stroomden de mensen mondjesmaat binnen, en uiteindelijk heeft het onze stoutste dromen overtroffen, het was gewoon bijna volle bak op een gegeven moment:eek:

Ik heb vrijwel de hele avond bij de ingang gestaan, maar het feest was er voor mij niet minder om: ik heb het echt supergezellig gehad met iedereen die er stond en ff kwam helpen of een babbeltje kwam maken en de mensen die binnen kwamen:) Onwijs gelachen met alle TA's die er waren en ook veel van onze gasten waren vriendelijk en heb ik een praatje gemaakt. Mijn "spleetoog" stempel voor de mensen die ff naar buiten gingen was een gewild object op een gegeven moment;)

Heb niet echt superveel van de muziek meegekregen, was veel te druk met mensen welkom heten en ouwehoeren jan en alleman:D

Bedankjes voor de dj's die er waren, Verdine Bel met een topbegin waardoor hij al vroeg de mensen op de dansvloer neerzette, Leander die een set neerzette waar SnuggLe en Theseus lyrisch over waren, Utrechtse volksheld Iris die met luid gejuich werd onthaald en ons echt hééél goed heeft geholpen met de voorbereidingen en Misja Helsloot die ineens voor de deur stond:eek: Hij kwam binnen en ik keek hem aan alsof er een spook binnenkwam:eek: Vroeg hij of er iets mis was, toen zei ik tegen hem dat we dachten dat hij niet kwam... Zei hij "Nee natuurlijk niet, beloofd is beloofd" Wat een topper!:cool:

Ook RV bedankt voor het regelen van Misja, je was er zelf helaas niet bij, dat was nog de grootste domper, had je weer graag willen zien/horen draaien:( Maarrr, je volgende gig ben ik er wel bij, denk ik:D

En als laatste bedankje voor het groepje TA's:) Ik heb iedereen gesproken, ze kwamen allemaal ff bij me staan bij de deur en heb lekker veel kunnen babbelen met hen én ze hebben allemaal ff geholpen bij de ingang wanneer het kon:) Top!Respect voor Eagle, die de hele avond tussen (toen nog) onbekenden heeft gestaan, maar gewoon lekker heeft meegefeest en gezellig staan lullen:)

En allerlaatste bedankje gaat naar de bezoekers, ik heb mening bezoeker gesproken en heb vele positieve reacties gekregen:cool: Er hebben zelfsnog mensen gevraagd naar de volgende editie en of dit nog vaker werd gehouden:cool::eyes:

PS. Er waren nog 2 Zweedse vrouwen die naar Utrecht kwamen voor Misja Helsloot.... wij vertelden dat ie waarschijnlijk niet zou komen, dus zijn ze weer weggegaan:wtf: Oeps:toothless

quote:
- Een dame met een beetje grote borsten die zich naar binnen lult bij Tim: HEEEEEEEEEEL Jammer!! KNEUS! ;) En vrienden van je een beetje uitknijpen! :p

PS2. Tim had die zoen niet eens gekregen als ik niet zei tegen dat vrouwtje dat ze Tim maar een dikke zoen moest geven:toothless

PS3. Smirnoff is echt cool:p :cool:

PS4. total w00t + Frans (vanuit Tsjechië) die me een sms stuurt, top dat jullie aan ons dachten!

PS.5 Communiceren met kolkie is best moeilijk, doof+doof= "Hé wat zeggie nou???" En Timeporte die aan me vroeg waar een pinautomaat was, terwijl ik pillenautomaat hoorde:D:p

PS6. Nu ga ik slapen:p
TimeportE
quote:
Originally posted by Optimus
En Timeporte die aan me vroeg waar een pinautomaat was, terwijl ik pillenautomaat hoorde:D:p

jah heb em nog steeds niet gevonden dat ding :)

trouwens kolkie jij wint em hoor, met overtuiging :D

LINK
Little Theseus
quote:
Originally posted by Optimus
PS.5 Communiceren met kolkie is best moeilijk, doof+doof= "Hé wat zeggie nou???" En Timeporte die aan me vroeg waar een pinautomaat was, terwijl ik pillenautomaat hoorde:D:p

LOL daar stond ik bij ja :D:D:D

FF serieus, ik vond het echt een goeie avond, zo alles bij mekaar, heb ik me echt goed vermaakt!
Super organisatie!

Verdine Bel, ik had al een tijd geen sets meer van je gehoord, stond echt verbaasd te luisteren naar de vooruitgang die je blijft maken, echt geen 1 telfout of wat voor fout dan ook, heerlijk om te horen, goeie techno, gewoon terecht dat je weer op Teqnology staat!

Leander wtf ik had hem alleen op sixpack gehoord maar toen niet aandachtig geluisterd; Leander overtrof mijn verwachtingen! Echt super!

En Iris, alleen d'r charisma als dj al, meesterlijk!

Tot slot komt Misja Helsloot trance draaien, tja check de tekst onder mn avatar zeg ik dan maar. :sadgreen:

HOEI! Wanneer komt de derde!?! Ik heb er echt al ontzettende zin in!
T.H.C.
Ik heb me ook prima vermaakt zaterdag, bedankt allemaal!
Enne smirnoff, weet je nog wat je mij vertelde (je geheimpje) was dat zattemanspraat? zoniet.... gefeliciteerd dan maar! (of sterkte ;) )
pooley
Echt mooie foto's.

Volgende keer ook maar eens proberen er bij te zijn.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland