return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht

magrec
quote:
Originally posted by Eagle`
Rond 3 kwamen we aan in de asta, ei mocht binnen ik niet, want ik zag er volgens meneer de hoerebuitewipper niet fris genoeg uit.
Wat een klinkklare onzin. Ei wou ook buiteblijve, maar wou zen avond niet verknallen en heb ik hem dus laten binnegaan en ik ben buitegebleve.

Bij wijze van toetje kwam Armin er nog aan in zen rode audi, effe prob uitgelegd maar ie wou/kon me ook niet helpen. Vervolgens vraag ik normaals aan die bouncer waarom ik in hemelsnaam niet binnemocht. Komt ie met een volgend excuus aanlullen dat men attitude hem niet aanstond, rotzooi natuurlijk :sarcastic: De rest van de groep (buite ei) kon het ook weinig boeie dat ik buitestond maar goed. Bedankt Armin, bedankt jonges hopelijk hebben jullie wel een leuke en warme tijd gehad.

Ik heb dan 4 uur buiten in de barre vrieskou gestaan, heb best goeie tijd gehad op Addiction maar werd volledig weggemaaid door rotzooi erna, was worst night of my life.

edit: en als het iemand van de belgen stoort dat ik dit effe neerschrijf moeten ze maar ophoeren, okay.

verror man,

Supertof dat je op addiction was.

Als ik tijd heb pleur hier ik hier wel meer neer maar ff kijken hoe druk ik ben met stage vandaag.
Optimus
quote:
Originally posted by magrec
verror man,

Supertof dat je op addiction was.

Als ik tijd heb pleur hier ik hier wel meer neer maar ff kijken hoe druk ik ben met stage vandaag.

me 2:) Ben weer druk op stage:(

En idd echt top dat je bent gekomen Eagle:) Was gezellig bij de deur met onze TA-Belg:DEn complimentjes voor ei dat ie " gewoon" ff naar Utrcht is gekomen(Y)
basd
Was wel weer behoorlijk gezellig :) Gelukkig het alcoholtempo van het begin van de avond niet de hele avond volgehouden, anders had ik denk ik hier nu niet gezeten..

Van de muziek eerlijk gezegd niet heel veel meegekregen, was eerder veel te druk met slap ouwehoeren met iedereen, maar daar is niks mis mee natuurlijk..

Topplaat van de avond (voor zover ik dat dus kan beoordelen) was natuurlijk de Darude-hitmix helemaal aan het einde :) Echt geweldig!

Enne Smirnoff, luister maar niet meer naar die vriendinnen van je, of maak ze even HEEL duidelijk dat er op zondag een andere dienstregeling voor de trein geldt.. Kan je mooi anderhalf uur langer binnen blijven (al paste je in de fysieke toestand van zaterdagnacht prima op Hoog Catharijne :p).

Eagle, ook van mij nog maar even (al heb je het al te vaak gehoord denk ik) : KUT!
SnuggLe
Ik zit ook alweer op mijn stage/afstuderen :D
(Sjinees, zit je in de buurt van de Patijnlaan? Kunnen we een keer lunchen ;))

Maareh..nog mijn excuses voor het feit dat ik zo 'druk' was en dom liep te lullen bij de deur (vooral excuses aan Tin en Tim:p). Had het zo naar mijn zin, en had wat alcohol/wiet op, dat ik veel te druk werd en dom ging lullen :D Maar was wel leuk, ging echt helemaal op in de set van Leander.
Wel jammer dat ik niet zo heel veel mensen echt gesproken heb.
Eye-Riz
WAAR BLIJVEN DE FOTO'S??!?!?!?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland