return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht

Eagle`
Rond 3 kwamen we aan in de asta, ei mocht binnen ik niet, want ik zag er volgens meneer de hoerebuitewipper niet fris genoeg uit.
Wat een klinkklare onzin. Ei wou ook buiteblijve, maar wou zen avond niet verknallen en heb ik hem dus laten binnegaan en ik ben buitegebleve.

Bij wijze van toetje kwam Armin er nog aan in zen rode audi, effe prob uitgelegd maar ie wou/kon me ook niet helpen. Vervolgens vraag ik normaals aan die bouncer waarom ik in hemelsnaam niet binnemocht. Komt ie met een volgend excuus aanlullen dat men attitude hem niet aanstond, rotzooi natuurlijk :sarcastic: De rest van de groep (buite ei) kon het ook weinig boeie dat ik buitestond maar goed. Bedankt Armin, bedankt jonges hopelijk hebben jullie wel een leuke en warme tijd gehad.

Ik heb dan 4 uur buiten in de barre vrieskou gestaan, heb best goeie tijd gehad op Addiction maar werd volledig weggemaaid door rotzooi erna, was worst night of my life.

edit: en als het iemand van de belgen stoort dat ik dit effe neerschrijf moeten ze maar ophoeren, okay.
Eye-Riz
da's niet zo best! Samen uit samen thuis, zo ben ik opgevoed. Dus als er eentje niet binnenkomt, dan gaat de rest ook niet. (Tenzij het zijn eigen fout is omdat ie te lam of te kort is, maar zelfs dan: het is onverantwoord om iemand vier uur lang dan buiten in de vrieskou te laten staan!!!)
Eagle`
zou bij mij ook nooit opkomen op iemand alleen buite te late staan, ik ging uit solidariteit gewoon naar buiten, maar blijkbaar bestaat dat niet meer, enkel nog de kutmentaliteit van "zolang-wij-maar-een-goeie-tijd-hebben". We waren vertrokken met een ganse groep belgen maar niemand van de belgen heeft ook maar geprobeerd om es te checken hoe het met mij ging. Nu komen ze natuurlijk allemaal aanhoeren met het_spijt_me reacties, anderen uit de groep boeit het zelf niet dat er iemand ganse nacht buite gestaan heeft.

Van je eige landgenoten moet je het hebben, nu goed dit is het laatste wat ik over zeg, ik weet nu met wie ik wel en "niet" moet uithangen in het weekend

edit: iemand die soms asta ticketjes verzameld, ik heb er nog eentje in perfecte staat .....
eieregooie

Voor de rest van de foto's, klik ergens ;)
SnuggLe
Beetje kut zeg, tering!!!! Erg slecht!
Als ik nog in Den Haag had gezeten had je bij mij langs kunnen komen/pitten etc.
Behoorlijke flikkers....plus die lui die je buiten laten staan plus de uitsmijters bij de Asta, TERING wat een eikels zeg!

Mijn plan:
- Asta site spammen met een brief ofzo over de portiers

- Misjah Helsloot site spammen met bedankjes dattie toch gekomen is!

Btw Alex, waar was je??

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland