return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht

SnuggLe
Oke, mijn report aan de hand van wat stellingen en quotes:

- Een RV die niet komt omdat hij ziek is, is jammer...
- Misjah Helsloot die daarom waarschijnlijk ook niet zou komen: ook jammer....:nervous:
- Zweedse dames die we naar huis sturen met de mededeling: Misja Helsloot komt niet....jammer jammer :(
- Foute types die op de russische maffia lijken en naar binnen 'stormen': jammer!
- Dronken dames die niet willen betalen...hmm..:S
- Een dame met een beetje grote borsten die zich naar binnen lult bij Tim: HEEEEEEEEEEL Jammer!! KNEUS! ;) En vrienden van je een beetje uitknijpen! :p

- Verdine die de boel heerlijk opwarmde!
- Een vage Smirnoff....(teveel Smirnoff op? :) voorbeeld: "He , ga eens even zoenen met elkaar voor de foto, toe nou!" .. waarop de vriendinnen van Smirnoff gewoon dom gingen zoenen :D Just simple, maar lachen!)
- Lander die het publiek lekker liet zweven maar aan het eind lekker stevig draaide (ik wil de titel van je laatste plaat weten!)
- Iris die The Age of Love draait!! :eyespop: :eyespop:
- Bardame: top! :D :D :D
- Sjinees met oordoppen in: Top! ;)
- Misja Helsloot dit TOCH op komt dagen, ondanks dan niemand het verwachte: Supervet!
- Een topfeest van de Addiction-crew: Super!!! Bedankt Tin, Tim, Harmen!!!

..en nu mis ik allemaal dingen, want wilde van jammer naar heeeel jammer gaan en van top naar SUPER. Maar nu weet ik ineens wat meer 'jammere' dingen :) Ik ben echt wel wakker...not :D

Was voor mij een topfeest zoals een oude Nexus, echt gaaf! Heerlijk sfeertje, goede muziek, gezellige mensen. Nogmaals compliment naar de organisatie!
SnuggLe
Oh, Flarden van alles schieten me nu weer te binnen:

Top: Lex die effe belt na de tijd, toennie uit de XL kwam!
Jammer: SnuggLe die moe en verrot om 6:15 gaat pitten!
Jammer: eigenwijze chinees die teveel aan de deur stond! :p
TimeportE
owjah moment van de avond, komt op eens raar sampetje door plaat van leander, hij weet zelf ook niet echt wat het is, maar owjah ze telefoon stond aan en die speelt eff mee op de juist beatfreq

quote van de avond: kut zeg dat hier geen klapdeuren zijn! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by TimeportE
owjah moment van de avond, komt op eens raar sampetje door plaat van leander, hij weet zelf ook niet echt wat het is, maar owjah ze telefoon stond aan en die speelt eff mee op de juist beatfreq

quote van de avond: kut zeg dat hier geen klapdeuren zijn! :D

Die quote komt van Smirnoff , kan niet anders :D

Die telefoon was vet! :D

Lees de kansloze dingen op Partyflock. Mensen die het totaal niet begrijpen denk ik. Op de flyer lees je toch 'trance', of niet dan?
En dat wordt meteen vergeleken met 'Sensation'..kansloos :S

Oh, en Leander: ik wil je SET LIST!
En wie was die jongen die met je mee was met die camera? Wat is zijn nick op PF of wat is zijn mailadres??
Eagle`
Erg top feestje jonges, congrats to the organisatie. Heb me erg vermaakt wat niet kan gezegd worden na 3 uur, beter raad van iris opgevolgd, maar goed we gaan nou niet over ligge mutse

Uurtje met ei in de auto tot utrecht, werden vervolgens via de nordeur verwelkomd door snuggle en opti. Tent zat nog niet bijster vol maar de sfeer zat er alvast wel in dacht ik enkel de menigte bleef nog wat uit. Ondertss stond belli al lekker zacht te knalle achter de dj-boot, vond het erg vermakelijk. Spijtig dat in het begin wat minder crowd aanwezig, maar dat werd meermaals gecompenseerd 2de deel dacht ik voor belli. Nogmaals proficiat met je mainstage op teqnologie, je verdient het zeker. Later op de avond kwam dan leander aan de beurt, die ik erg strak vond staan draaie, echt top set man :)
Rond 2.15 zijn we dan denk ik vertrokke in utrecht, wat achteraf een pijnlijke vergissing was. Ik heb ook natuurlijk Iris en misja gemist, maar goed daar dacht ik gister van 3 tot 7 in de vrieskou niet meer aan :(

Thx to Ei, Chinees,Basd,Chinees, Snuggle, New-wave, Magrec,Iris,T.H.C, Bastiaan, Leander voor de erg leuke avond

pluspunten:
- hoe klein ook dat zaaltje was, het was echt gezellig
- top mensen van organisatie + top dj's
- dove chinees met een schroefje los
- geldwolf tim
- leuke barprijzen met dito barmeid

minpunten:
- dat ik zo vroeg moest vertrekke
- ow en de wcdeuren mochten ze ook wat handiger hebben ingedeeld, want ik had eerst niet door dat er ook nog een tweede wc was zodat ik bij de vrouwen belandde ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland