|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
|
|
|
| New Wave |
Jowwwwwww, het was echt top!!!!
Ik had er in het begin een hard hoofd in maar dat heb iedereen denk ik wel als je iets kleins organiseerd.
De dj's waren echt supertop!
Verdine, Leander, Iris en Misja Helsloot waren super top!!
Jammer dat Ruben er niet bij was! zooi dat je ziek was!
Toen we wisten dat Rub niet zou komen dachten we dat Helsloot ook niet zou komen maar opeens stond hij voor de deur, supertop!
Op een gegeven moment was het lekker vol en gezellig druk.
Publiek was echt tof, van hen hebben we vele positieve reacties gekregen, dit gaf voor mij de motivatie om nogmaals een Addiction te houden, we zullen zien hoeveel jaar het dit keer gaat duren :p
Ook top dat veel mensen ons wilde helpen, Bram Bassie Bastiaan en de rest! thanx! Nog veel meer thanx voor Iris, je bent een topper! :)
Ook wil ik de mensen waarschuwen dat het geen slim plan is om Tin je autosleutels te geven. Dat kost je namelijk een abbo van de ANWB :p
De auto op slot doen zonder je sleutels mee te nemen is niet handig. :p |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik vond het ook SUPER :eyespop: ! De avond was misschien wat chaotisch door de opbouw qua stijlen (techno, progressive, goa en trance) maar dat maakt niet uit: ik heb me prima vermaakt en volgens mij liep het ook gewoon goed :) ! Ik had er overigens geen probleem van gemaakt als Up afgesloten had (had echt prima gekund) maar wat Misja Helsloot liet zien was gewoon een brok pure liefde voor de scene en getuigd van ERG grote klasse.... hij moet wel heel gek gaan doen wil ie bij mij uit de gratie raken :cool: !
Ook erg gezellig om weer eens wat TA's te zien die ik volgens mij al bijna anderhalf jaar niet meer gezien had zoals Smirnoff, die zoals gebruikelijk weer zo lam als een toeter was, en Timeporte (he's alive ;) )! In dat kader is het ZEER spijtig te noemen dat Donna en Ruben er niet bijwaren :( maar dat komt nog wel een keer:thepirate .
gr. Gerdinand Kolkman
oja, nogmaals een bedankje richting de organisatie en de mensen die dit mogelijk maakten (Y). |
|
|
| TimeportE |
gezien het feit dat ik net 2 uur als een steen heb lopen slapen in de trein die lekker wel op tijd was (hahaha tin) ben ik volgens mij wel eff instaat te vertellen hoe ik en hierbij betrek ik ook wouter me maat die met mij was dit feestje heb mogen beleven. ik zal hierbij een beeld proberen te scheppen voor alle mensen die hier niet bij waren en ik kan hierbij misschien het beste met de belangrijkste boodschap beginnnen: uuuuh, omg wat een topfeest!
ik heb het meerdere keren geroepen en dan vooral tegen tin en tim maar uuuh hierbij tegen heel addiction crew: het was zalig makend..
wouter und ich gingen ongeveer rond 12 uur van station af richting the place to be, we hadden andere buslijn dus moesten eff lopen. een maal gevonden kwamen we er achter dat we nog neit gepint hadden iets waar we van te voren nog veel moeite hadden voor lopen doen (moeder op bellen om zo geld over te maken naar rekening waar je nog niet vreemd had gepint) ach jah als we geld nodig hebben dan zien we wel.
we kwamen binnen door eerst hard gedist te worden door tim die er blijkbaar al flink zin in had, goede avond! de beats kwamen ons tegemoed en verdine zat weer eens als vanouds lekker te draaien, biertje erbij en de dansvloer op waar we echt lekker hebben kunnen meegenieten van lekkere techno/tech-house achtige muziek, precies goed om lekker in de stemming te raken.
Hierna kwam leander en we hebben eigenlijk hierna iedere keer bij het begin van een set eventjes aan de bar gezeten om daarna aan een stuk door te dansen iets wat erg goed uitpakte. leander zette echt de meest fantastische set neer, ik herriner me geen enkel nr iets wat in mijn ogen betekend: hell of a job man!
eigenlijk geld precies hetzelfde voor iris, heb staan genieten! hoor haar voor de 3de keer en eerst was het acid, toen beetje prog indraaien voor rest nexus crew en nu trance en je weet iedere keer echt een super set neer te zetten, pure kwaliteit!
ik vond het echt super dat misja nog was langsgekomen en niet verwacht en zegt veel over zijn karakter! hij zette voor de mensen die nog konden dansen en er nog waren een echt lekkere set neer.
Ik heb veel hallotjes hier en daar gedaan, niet veel gepraat gewoon lekker veel gedanst! de tent zat goed vol op gegeven moment ook al lekker mij lokatie niet perfect maar dat viel dus wel mee.
+ punten
leuke knappe barmeid
deze vrouw geef je 10 euro voor 2 bier en dan krijg je 2 bier + 17 euro
of dan ben je net klaar met je biertje krijg je der 2 gratis
of je krijgt voor de helft van de prijs een lekker sterke longdrink mix
owjah muziek en mensen waren ook wel leuk!
-punten
uuuuuuh, let me get back to you about that!
de groeten, lucas |
|
|
| Optimus |
ik ben net thuis, ga nu snel ff wat slapen.
ff nog 1 ding
Misja Helsloot is een HELD!
morgen meer:tongue2 |
|
|
| magrec |
BRRR die ******lijers hebben me fiets gejat :( nu net thuis hehe mjah ik kan wel zeggen dat het errug gezellig was. De meneer van de anwb is de held van de dag ;)
Sjinees de sukkel van de dag hahahahaha |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|