|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
|
|
|
| Optimus |
| al op ns.nl gekeken?:rolleyes: ik heb 40 min in een bus gezeten vanaf gouda |
|
|
| DjRV |
helaas kan ik niet komen,loop de hele dag al over te geven en dat is geen goede combi :(
sorry dudes |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by DjRV
helaas kan ik niet komen,loop de hele dag al over te geven en dat is geen goede combi :(
sorry dudes |
meen je dit? :( kut voor je man. Ook voor de feestvierders is het jammer!!! Verder iedereen toch nog prettige avond gewenst |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Remy D
A: dat met die ballen kan ik niet
B: Als je wat meer talent had dan had ik misschien wel gekomen, maar zolang een scheitend paard beter klint dan jouw zielige vertoningen op een feest blijf ik toch echt liever thuis. :haha: :stongue: :haha:
C: Tiesto RULESSS
D: Ik ga bijna op vakantie wohooo :D:D |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
whahahaha wat een geweldige thread weer :D
*ik kom m weer ff verneuken ja*
Hoop dat t feessie toch wel ok is, ookal moeten jullie de zielige vertoningen van een bepaalde dj missen :p
Misja er wel? Hmm ik zit op za-avond half 10 in een i-net cafe en denk dat het vanavond...MAGER..wordt! Mja, zit op Isla Mujeres en hoewel ik op vakantie ben, ben ik elke avond rond of voor 10-en gaan slapen. STappen doe ik wel als ik weer aan t werk ga :D
Dus.........WAS het LEUK!!!!!!!! Vast niet, zonder mij en dj ANtiphus whaha :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|