|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
|
|
|
| Smirnoff |
maar........
ik kom toch ? |
|
|
| Eye-Riz |
En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
Nouja, als de leuke mensen er maar zijn... ;) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
goed gesproken meid! alleen schitter ik ook weer in afwezigheid :( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by franzelare
goed gesproken meid! alleen schitter ik ook weer in afwezigheid :( |
:whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Inderdaad..... mooi gesproken.
Vind het ook ontzettend jammer, ook dat veel TAers die hier wel zitten en OOK op feesten komen (sommige komen nooit op een feest, hun keuze) dat ze niet naar een meeting komen. Maybe hebben ze er geen behoefte aan , so be it, maar ik weet hoeveel leuker mijn feesten zijn als er bekende TA-ers zijn. We're just one happy family :D
Ook respect voor al de mensen 'van vroegah' die hier minder posten maar nog wel komen. :D
De TiC meeting was de grootste TA-meeting, dat wordt gewoon ons addiction feestje volgende keer :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|