|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
|
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ah topman! wel komen!
En Ei moet ook komen anders wordt hij net zo'n kneus als Blik.;) Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction. :p |
HAHAHA die blik oepssssssss ik was er zelf ook niet :p :p :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ah topman! wel komen!
En Ei moet ook komen anders wordt hij net zo'n kneus als Blik.;) Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction. :p |
Hey, Blik heeft zen kop nog nooit op een feessie laten zien (alleen op TiC wastie geloof ik, maar wie heefdt hem ook daadwerkelijk gezien? :p), dat kan je van mij toch niet zeggen dacht ik zo... ;)
Maarja, het plan is dus voor mij (en Eagle dus ook) om vroeg naar Addiction te gaan (wordt er nog gegeten met wat mensen oid?) en daarna naar de Asta. Want dat is waar Eagle eigenlijk voor komt ;)... Daar gaan namelijk nog meer Belgenvriendjes van hem heen.
En eigenlijk was ik van plan om gewoon de hele avond naar Addiction te gaan, maar er gaan nu zoveel vrienden en bekenden van mij naar de Asta die dag dat ik dus ook graag daar nog heen ga :)
Dus ja, misschien moet ik dan maar op de knuppel lijst, prima! Maar die vergelijking met Blik vinnik wel heel erg ver gaan! :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hey, Blik heeft zen kop nog nooit op een feessie laten zien (alleen op TiC wastie geloof ik, maar wie heefdt hem ook daadwerkelijk gezien? :p), dat kan je van mij toch niet zeggen dacht ik zo... ;)
Maarja, het plan is dus voor mij (en Eagle dus ook) om vroeg naar Addiction te gaan (wordt er nog gegeten met wat mensen oid?) en daarna naar de Asta. Want dat is waar Eagle eigenlijk voor komt ;)... Daar gaan namelijk nog meer Belgenvriendjes van hem heen.
En eigenlijk was ik van plan om gewoon de hele avond naar Addiction te gaan, maar er gaan nu zoveel vrienden en bekenden van mij naar de Asta die dag dat ik dus ook graag daar nog heen ga :)
Dus ja, misschien moet ik dan maar op de knuppel lijst, prima! Maar die vergelijking met Blik vinnik wel heel erg ver gaan! :p |
Ney daar zit je nou is volledig naast joh, net geleze hoeveel een ticketje antwerpen - den haag kost heen-en-terug en blijkbaar komt dat op een 40 euro, like wtf. Niet te vergeten dat ik ook nog effe moet sporen van brussel tot antwerpen, ook dag erna :rolleyes:
Ben je al bijna 50 euro kwijt aan die te gekke trein. dan heb je nog 10 euro voor ASTA en 5 voor addiction. en dan heb je nog geen biertje op jonges :p
Dunno of jij zin hebt om ganse avond op addiction te blijven, maar ik wel hoor Ei, ik moet perse niet naar ASTA, dus daar zit je fout. Moet nog es wat over geluld worden, wat we nou precies gaan doen.
In ieder geval tis niet dat ik perse naar ASTA moet, wil gerust op addiction blijven bovedien heb ik gezien dat jullie slootwater aan een 1.20 euro staat geprijsd, dus das een pluspunt :D |
|
|
| SnuggLe |
| Als je komt Eagle ga ik een standbeeld voor je oprichten, plus krijg je een biertje van me! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als je komt Eagle ga ik een standbeeld voor je oprichten, plus krijg je een biertje van me! |
bram gaat zijn artistieke kwaliteiten eens ontwikkelen :D
hoe groot word dat standbeeld, ... :)
ik heeeebbbb zin! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|