return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Vanuit Salou!!!!!

cyberia
quote:
Originally posted by Blik
héé dat heb ik niet geschreven hoor:D:D

hoe was het eigelijk me Johan Gielen?(en in Salou zelf of course)stoem dak ni e paar daagskes vroeger gegaan zen,anders had ik diën ook ghoord.kheb gemerkt da DE clubhit ginder dj jean/lift me up is,ze draaie da daar grijs gewoon!
Blik
ik vond johan gielen tof draaien......en eigenlijk vond ik DJ Jurgen ook niet slecht draaien.......iedereen ging uit z'n dak toen johan Gielen de remake van beauty of Silence draaide......was echt superstrak!!!!!!
cyberia
quote:
ik vond johan gielen tof draaien......en eigenlijk vond ik DJ Jurgen ook niet slecht draaien.......iedereen ging uit z'n dak toen johan Gielen de remake van beauty of Silence draaide......was echt superstrak!!!!!!

ja aan sfeer geen gebrek in de Pacha,tiËsto moest gewoon efe de volume naar beneden halen , geroep en gefluit all over the place
wel enig nadeel,iedereen riep er altijd "hoooooland" :p:D
Boss
quote:

wat vond je er trouwens van toen 'ie flight 643 met star 69 ging mixen? vond 'k echt enoRm goed :D
Blik
quote:
Originally posted by Boss

wat vond je er trouwens van toen 'ie flight 643 met star 69 ging mixen? vond 'k echt enoRm goed :D

ja was op zich wel goed, maar ik vind star 69 niet echt een goed nummer........maar flight 643 is vet

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland