|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by IvanTanis
wat een bootleg is weet ik dus ook niet, maar ik heb nog een vraag over de naam van een behoorlijk nieuw liedje. tiesto draaide hem ongeveer in het midden van zijn set in de pacha, het zijn geluidjes die me doen denken aan safri duo -dus van die halve trommels- . verder wordt er niet in gezongen en is het dus heel de tijd hetzelfde melodietje. ik weet dat jullie hier weinig mee opschieten maar misschien is er wel iemand die weet waar ik het over heb. ik hoop het want hij is echt vet!
|
zou kunnen zijn; Schiller-das glockenspiel (humate remix), die draait hij namelijk vaak maar ja dat zijn eigenlijk geen trommels maar bellen :p anders weet ik het ook niet :( |
|
|
| IvanTanis |
nee dat is hem niet, die heb ik zelf nl ook
bedankt iig maar het liedje dat ik zoek is ook veel nieuwer
als ik er achter ben gekomen zal ik het ook wel even melden want hij is echt heel vet! |
|
|
| Partyhardy! |
nee dat is hem niet, die heb ik zelf nl ook
bedankt iig maar het liedje dat ik zoek is ook veel nieuwer
als ik er achter ben gekomen zal ik het ook wel even melden want hij is echt heel vet! |
okay cool, ben benieuwd! :D |
|
|
| rellivisit |
Pascha is zeker vet. Die holland party is gewoon één grote ramp als de feestdj's draaien, maar als dj tony correa het over neemt.....................één groot feest! En als je je verveeld moet je na 2u naar de flashback gaan en van tevoren naar night fever. Toch nog trancy en vrouwen........................:p :D :p :D
En eten.......zekers te weten! |
|
|
| cyberia |
ik vond de pacha echt super gaaf, 2x geweest: holland party en tiesto. bij de holland party was het om het uur nederlandse skihut meezing carnaval muziek en het andere uur trance, wat erg goed klonk door de huis djs.
zondag tiesto vond ik helemaal te gek! iedereen los op de bekende platen als silence, voyage, home, 10 in 1, lost vagueness, such is life, insigma, faithless, urban train maar ook die hele vette fire & ice - out of darkness (innercity cd no2): "....Free...."
en als laatse The Prophet!
ook gooide hij bijna tegelijk kosheen - hide you met flight 643 eruit wat lekker klonk!
en ik vond de bass lekker hard staan daar. gpede muziek!
mzzl |
Tiësto in Pacha was de max!kosheen en flight 643 vond ik hééél goed klinken tesamen,hehe hebt ge gemerkt int begin wanneer ze me hun laserkes dj tiëtso woulde spellen "dj Tësto" kwam eruit, hehe stupids!da zijn ze daar wel hé,zondag ist dutch dj's en wie draaide er den 8ste juli ,Johan Gielen,het is en blijft nen Belg :p :D
trouwens is het concept van een buskotteke(bushalte indien het vorige ni verstaan werd) bij ulle in Holland bekend? Elken bus dak ik er nam,zaten er hollanders op ,bij wie de bus moest stoppen waar zij het wilden,als de Belmgen dom zijn wa zijn jullie vraag ik mij af :D:p:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|