|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
* changes subject *
Sorry hoor, maar volgens mij eet iedereen tijdens het uitgaan.
Dat moet ik dus niet proberen, want als ik uitga, ben ik messtal helemaal blauw en als ik dan ga vreten, dan ik echt over me nek. Maar daar heeft volgens mij verder niemand last van. |
nou als ik gewoon ga stappen in de stad en flink zuip dan gaat er aan het einde toch graag het één en ander in :D pizza slice(of hele pizza :p ) friet, hamburger weet ik veel (komt er helaas ook wel weer eens uit :p ) maar als ik naar een party ga heb ik nooit zin om te vreten na zo'n feest, dan gaat er echt de eerst volgende 2 dagen geen hap door mijn keel! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
nou als ik gewoon ga stappen in de stad en flink zuip dan gaat er aan het einde toch graag het één en ander in :D pizza slice(of hele pizza :p ) friet, hamburger weet ik veel (komt er helaas ook wel weer eens uit :p ) maar als ik naar een party ga heb ik nooit zin om te vreten na zo'n feest, dan gaat er echt de eerst volgende 2 dagen geen hap door mijn keel! |
Verdwijnt je eetlust door pillen slikken ofzo??? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Verdwijnt je eetlust door pillen slikken ofzo??? |
ja, zeker weten, bij mij wel, ik ben dan uitgedroogd en het enige waar ik dan zin in heb is drinken, drinken en nog eens water :p
de inspanning neemt dan blijkbaar het gevoel van eetlust bij mij weg. |
|
|
| IvanTanis |
wat een bootleg is weet ik dus ook niet, maar ik heb nog een vraag over de naam van een behoorlijk nieuw liedje. tiesto draaide hem ongeveer in het midden van zijn set in de pacha, het zijn geluidjes die me doen denken aan safri duo -dus van die halve trommels- . verder wordt er niet in gezongen en is het dus heel de tijd hetzelfde melodietje. ik weet dat jullie hier weinig mee opschieten maar misschien is er wel iemand die weet waar ik het over heb. ik hoop het want hij is echt vet!
ps ik probeer altijd als alles dicht is wel een döner tent of shoarmazaak op te zoeken |
|
|
| Dj Lex |
| Oh het antwoord was geloof ik een plaat die niet uitgebracht wordt, maar alleen door de Dj's gedraaid wordt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|