return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Officiele arj1o1 depreciation thread

FunkySimon
quote:
Originally posted by arj1o1
maar op ff serieus op de thread te reageren:

ik weet dat het niet goed is en dat jullie mij liever wegzien.
ik heb er dan toch over zitten denken van zal ik hier weggaan dit en dat ik weet toch dat mij dat niet lukt en dan verder post eventueel onder een andere naam.
ik zal vanaf NU dan ook normaal en serieus gaan reageren op een thread als het mij NODIG lijkt op een thread te reageren zonder de instelling +1. ik hoop dat jullie mij nog een kans geven dit te doen... omdat ik het hier toch meestal wel gezellig vind.

danku
arjen.

ik zou alvast beginnen met een kleiner lettertype...
Chicane
En leestekens, hoofdletters en punten.
jp
Snuggle, je bent gewoon meer mens geworden :toothless
Ding Chavez
Gvd kom ik weer halverwege binnen als er alweer een verzoenende poging is gedaan :/
Om toch nog ff wat zout in de wondjes te wrijven: Over dat leechen, in een bepaald-forum-waar-niet-iedereen-bij-kan-en-ik-dus-maar-niet-bij-naam-zal-noemen levert een search op jou username dit op:

tranceaddict Forums > Search > Thread Results
Displaying Topics 1 to 15 of 419

Om nog maar niet te spreken over het soort posts dat onderaan deze pagina te vinden is. De titel geeft ie ffs zelf al aan waarna jij em nog eens moet posten. Volkomen nuttig....

Maar er is al beters beloofd dus zoals ik al zei was dit alleen maar wat zout in de wondjes wrijven.
Jappio
ik stel voor dat we arj1o1 gewoon ff een inburgeringscursus geven. Zo kan hij een sociaal leven creeeren waardoor die niet talloze threads hoeft te verneuken :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland