|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by arj1o1
promo cdr :rolleyes:
:D |
|
|
|
| arj1o1 |
maar op ff serieus op de thread te reageren:
ik weet dat het niet goed is en dat jullie mij liever wegzien.
ik heb er dan toch over zitten denken van zal ik hier weggaan dit en dat ik weet toch dat mij dat niet lukt en dan verder post eventueel onder een andere naam.
ik zal vanaf NU dan ook normaal en serieus gaan reageren op een thread als het mij NODIG lijkt op een thread te reageren zonder de instelling +1. ik hoop dat jullie mij nog een kans geven dit te doen... omdat ik het hier toch meestal wel gezellig vind.
danku
arjen. |
|
|
| jp |
Spammen is een kunst, die niet iedereen beheerst...
Kliederen als een kleuter kan iedereen, Corneille en Appel daarentegen maken indrukwekkende creaties :o |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by jp
Spammen is een kunst, die niet iedereen beheerst...
Kliederen als een kleuter kan iedereen, Corneille en Appel daarentegen maken indrukwekkende creaties :o |
haha, wijze wooorden van jp:D |
|
|
| SnuggLe |
Misschien mooi om hier nog aan toe te voegen (ben toch geen mod meer :D) dat er in de modsectie zelfs over gesproken is, er was een behoorlijk discussie over dit onderwerp. Ei en Blik kunnen daarover meepraten :)
Zal niet zeggen wat/hoe, maar d'r is in ieder geval over gesproken.
Ik vind gespam ook irritant, maar ik merk het niet zooooooooo veel van Arjo. Vind wel dat hij (plus veel meer mensen overigens) eens mogen gaan letten op interpuncties en hoofdlettergebruik. Daar erger ik me echt mateloos aan.
Van die zinnen als:
ja maar dat vind ik echt niet
Irritating. Stop spamming you bastards! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|