return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Officiele arj1o1 depreciation thread

DJ_Massive
quote:
Originally posted by arj1o1
je moest eens kijken op mijn harde schijf wat ik leech dat zal je zwaar tegenvallen

hap hap :D
tango
quote:
Originally posted by arj1o1
je moest eens kijken op mijn harde schijf wat ik leech dat zal je zwaar tegenvallen

gast, doe voor de gein is een search op jou naam in de review sectie. Dan komen er 8 (!?) pagina's met threads waarin jij reageert en waarvan je de tunes dus hebt geleeched. Hier is opzich niks mis mee, maar ga dan in een andere thread niet zo blij die groups af lopen zeiken die jou die muziek verschaffen.
Chicane
Dat je nou zonodig in elke ing thread post met soms minder dan 5 woorden komt bietje de strot uut mien jonk :crazy:
basd
Misschien leuk om te weten: meneer wordt relatief vaak als 'most annoying TA-member' genoemd in deze:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=148505

thread. En dat zijn dan over het algemeen niet eens NLTAs.
arj1o1
quote:
Originally posted by tango
gast, doe voor de gein is een search op jou naam in de review sectie. Dan komen er 8 (!?) pagina's met threads waarin jij reageert en waarvan je de tunes dus hebt geleeched. Hier is opzich niks mis mee, maar ga dan in een andere thread niet zo blij die groups af lopen zeiken die jou die muziek verschaffen.

of in een radioshow gehoord?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland