return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 
Officiele arj1o1 depreciation thread

ahp2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jaaaaa we gaan moeilijke woorden gebruiken!

Naar mijn mening is het internalisatieproces wel degelijk geslaagd, maar bestaat er nog een discrepantie tussen de normen van de groep ten opzichte van het individu. Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum.
Men kan het zien als een principaal-agent relatie met het individu als agent en 'het forum' als principaal. Om hieraan toe te voegen dat de elinquentie van de ...

blablabla it. Moeilijke woorden sucken :D
Hoop geblaat, zegt geen !

quatsch!
(+1)
Chicane
:conf:

Dit gaat mij al te boven :D (is ook niet veel voor nodig :thepirate )
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jaaaaa we gaan moeilijke woorden gebruiken!

Naar mijn mening is het internalisatieproces wel degelijk geslaagd, maar bestaat er nog een discrepantie tussen de normen van de groep ten opzichte van het individu. Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum.
Men kan het zien als een principaal-agent relatie met het individu als agent en 'het forum' als principaal. Om hieraan toe te voegen dat de elinquentie van de ...

blablabla it. Moeilijke woorden sucken :D
Hoop geblaat, zegt geen !

Donna
Oehhh lekkah Bram dat uitleggen van jou,FOOL was echter voor TranceFOOL:D

Ennuh,flamen mag altijd,als je maar geen crap of onwaarheden verkoopt;)
Three 'O Three
+3

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland