|
|
| Chicane |
| Ik wil alleen.. McCain! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
  |
WHAHAHAHAAH! Super al die smileys! Ik moet er ook maar eens beter naar kijken naar die dingen :)
| quote: | Originally posted by Donna
Mja Bram,jij FLAMEKING!:D
En dat t met lex goed is gekomen was zeker ook alleen maar sarcastisch bedoeld huh you FOOL:whip: :D |
Niet overdrijven met Flameking. Maar het mag weer, nu ik geen mod ben :D
En DUH ik weet ook wel dat het sarcastisch is, wat dacht je van mijn post dan? :) :D :D :D :D
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Woehoe!!!!
Nee, sinds ik jou voor het eerst ben tegen gekomen gaat het hard achtruit :nervous: Ik slaap niet meer en als ik me ogen dicht doe......
;) |
Kusje voor Lex :D
Kijk maar uit, kom je halen Lex!
Als je mij eenmaal gezien hebt is het met je gebeurt :S |
|
|
| Fkwebeman |
lachuh thread dit..
+1 :D |
|
|
| Teknikol |
Nu samen ervoor zorgen dattie zich er aan houd?:D (=sociale controle: anderen in de richting van bepaalde normen sturen in de omgang met anderen). Internaliseren (=het eigen maken van bepaalde normen. Als de internalisatie geslaagd is, is de sociale controle overbodig) moet ie!
ok ok
+1 |
|
|
| SnuggLe |
Jaaaaa we gaan moeilijke woorden gebruiken!
Naar mijn mening is het internalisatieproces wel degelijk geslaagd, maar bestaat er nog een discrepantie tussen de normen van de groep ten opzichte van het individu. Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum.
Men kan het zien als een principaal-agent relatie met het individu als agent en 'het forum' als principaal. Om hieraan toe te voegen dat de elinquentie van de ...
blablabla it. Moeilijke woorden sucken :D
Hoop geblaat, zegt geen ! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|