|
Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm
|
|
|
| swe_Trancer |
gielen är fan en skam om man frågar mig...jag skulle förmodligen mixa bättre än honom efter 1 veckas träning...
det ända som gjort honom känd är hans produktioner
:whip: :whip: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
gielen är fan en skam om man frågar mig...jag skulle förmodligen mixa bättre än honom efter 1 veckas träning...
det ända som gjort honom känd är hans produktioner
:whip: :whip: | Mycke möjligt att du skulle bli bättre men faktum är att han e en jäkla shower... han kan ju trotts allt få igång publiken och trotts sina brister så blir kontentan att man har kul på dansgolvet och det är ju det vi alla vill ha .... eller ?
Sen vad gäller "hans" produktioner så tror jag nog att det är mer Svenson som ligger bakom dom sakerna... |
|
|
| Can |
tackar så mycke jaybee, zamson å alla ni andra! kul att ni gillade mitt set!
alltså ok gielen är väl inte den bästa djn tekniskt sätt men som steve precis nämnde så är han ju en riktig pajjas bakom spelarna men det är ju rätt coolt ändå att kunna få folk att hålla händerna i luften nästan hela tiden ;) å leka å ha sig...sen kanske han överdriver lite ibland men jag tror nog det är alkoholen som spökar där ;)
han är en entertainer så är det bara å det funkar ju :tongue2 |
|
|
| JayBee |
här kommer några exklusivt rykande färskingar

|
|
|
| Versace |
| Özgur för main act!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|