|
Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm
|
|
|
| Vizay |
nu va ju jag inte där själv men jag vill bara passa på att säga en liten sak...
vem som helst kan spela låtar på en cd-spelare, vem som helst kan tom. spela BRA låtar på en cd-spelare men det krävs en riktigt skillad lirare för att kombinera låtarna rätt å få dom att smälta ihop till en bra helhet
nöj er inte med att han droppade massa hits för det kan tom. någons femåriga lillebror göra, se till helheten istället... |
|
|
| Aendy |
| Hur blev Gielen stor om nu alla tycker han suger? Personligen diggade jag fett när han blev inropad första gången och verkligen pratade med publiken när han körde introt till "blue pill/matrix"-låten. "This is your last chance..." sånt gillar jag betydligt mer än t.ex. Antiloop-killarna som står längst bak på scenen och bara tittar på sina spelare och lyssnar efter beaten i lurarna. Mer publikkontakt, mindre tekniskt mambojambo! |
|
|
| JayBee |
jag hadde fan skit kul hela kvällen fram tills det att gielen blev sur på mig. när han bytte vinyl tänkte jag passa på och ta en bild så jag frågade honom men han blev sur.
jag antar att det måste vara jobbigt att folk jämt vill ha bild och så. typiskt mig, men från och med nu ska jag alldrig ta ego bild igen. jag råkar bara illa ut. :P
jag tyckte han körde sköna låtar, ibland förstörde han dem lite dock men det var inte så värst allvarligt.
Can var skit grym, kul att se honom bakom båset.
kul att träffa några nya swetas oxo. zliten, kraith och fick dessutom reda på att tears är en sweta oxo :)
mina bilder kommer snart på liquid håll ögonen öppna senare ikväll. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag hadde fan skit kul hela kvällen fram tills det att gielen blev sur på mig. när han bytte vinyl tänkte jag passa på och ta en bild så jag frågade honom men han blev sur.
|
Ovanligt? :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ovanligt? :) | jo jag vet.. men som sagt ska inte göra så över huvud taget något mer :P
se det på den ljusa sidan. man måste vara ung och dum för att bli gammal och vis :)
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|