return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm

JayBee
quote:
Originally posted by Amplifire
Vi kan iaf se fram emot en turk ikväll, och det är Özgür Can som vämer upp golvet innan Gielen. Turboturk, javisst! ;)

japp jag ska nog dricka en eller två "cans of özgür" :)

EDIT: ni kan räkna med att se mig där vid 22:30 ungefär
zamson
ses ikväll! kommer vara där innan 23 nån gång.
SteveTranz4ever
Ryyykande färska bilder på http://www.LiquidSunset.org !!!

Hade riktigt kul ikväll.... var kul att träffa alla kära gamla men också nya ansikten

Kram // Steve

(Siten är tyvärr rätt seg just nu... hav tålamod :) )
Aendy
Jadå! Herre min skapare. Jag skiter i att killen tydligen inte kan beatmixa och att han leker lite med spelarna. Han levererar vad jag vill höra. Timme 1,3,4 och 5(!) är det absolut bästa jag någonsin varit ute och dansat till och vilka låtar han droppar. Jag började att lägga de på minnet men det blev så många feta "anthems" tillslut att jag inte ens kommer ihåg en enda av dem (nästan iaf). Enda problemet var att han gick ut så jäla massivt den första timmen att jag (plus resten av folket) verkade helt tömda på energi de sista timmarna. Dock är det ett lyxproblem för Gielen den 5/1... ujujuj!

BTW. Kan någon hjälpa mig med låtarna, kommer typ bara ihåg Saltwater eftersom det var den sista han körde som jag visste vilken det var.
Zliten
Håller med fullständigt.. Han var inte världens bästa på mixa... men musiken han spelade tjöt i öronen bättre än min tinnitus varjefall ;)

Hade en riktigt trevlig kväll.. Kul och träffa er grabbar från forumet också :crazy:

Nää nu ska jag jag hjälpa till och flytta... Sen ska jag sova :disbelief

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden