|
Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm
|
|
|
| SteveTranz4ever |
*host host*
Ja visst kommer det bli kul... även fast det blivit en hel del negativa sagda om Gielen så kan han få igång publiken och i slutändan så är väl det de viktiga, att man har kul på golvet, oavsett om man bara dricker en eller flera TT´s.
Gielen brukar ha en bra känsla att välja nytt som man kommer få höra mycket utav andra DJs också...
Hoppas det inte killen som skötte röken på Marco V sköter röken ikväll... han trodde nog att ju mer rök man har desto bättre fest.
Är förkyld men febern har gått ner så man är mer känslig för rök än i normala fall... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
*host host*
Ja visst kommer det bli kul... även fast det blivit en hel del negativa sagda om Gielen så kan han få igång publiken och i slutändan så är väl det de viktiga, att man har kul på golvet, oavsett om man bara dricker en eller flera TT´s.
Gielen brukar ha en bra känsla att välja nytt som man kommer få höra mycket utav andra DJs också...
Hoppas det inte killen som skötte röken på Marco V sköter röken ikväll... han trodde nog att ju mer rök man har desto bättre fest.
Är förkyld men febern har gått ner så man är mer känslig för rök än i normala fall... |
fan jag tycker synd om dig :P du blir jämt sjuk när det är ett event på G.
som dem brukar säga "they can fly to the moon and back but they can't beat the common cold" :)
föresten vad ät TT's för något? ( turbo turkar?, tunge tore? eller kanske trä tänder? ) ( jag trodde TT var turn tables men man kan ju knappast dricka en eller flera turn tables :P ) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
fan jag tycker synd om dig :P du blir jämt sjuk när det är ett event på G.
som dem brukar säga "they can fly to the moon and back but they can't beat the common cold" :)
föresten vad ät TT's för något? ( turbo turkar?, tunge tore? eller kanske trä tänder? ) ( jag trodde TT var turn tables men man kan ju knappast dricka en eller flera turn tables :P ) | Ha ha... TT e iof turn tables... men jag antydde i mitt inlägg på ölsorten som heter TT = Three Towns
Annars finns de ju TT-Linjen (Trelleborg - Travemünde)
Turbo Turk vet jag inte vad det är för nåt... kanske en 100 meters sprinterlöpare från Turkiet :)
Kan ju också vara Tidningarnas Telegrambyrå...
Men iaf... så ofta har jag inte vart sjuk, var lite inför kryssen... iof har du nog lite rätt ändå... inför Devotion blev jag tokförkyld (Vilket lätt kan uppfattas som jag var hög på XTC eftersom det har samma symtom) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Turbo Turk vet jag inte vad det är för nåt... kanske en 100 meters sprinterlöpare från Turkiet :)
|
hahaha Turbo Turk vilken skoj :)
kanske är det en kille som kan fixa Döner i mindre än 30 sekunder :D |
|
|
| Amplifire |
| Vi kan iaf se fram emot en turk ikväll, och det är Özgür Can som vämer upp golvet innan Gielen. Turboturk, javisst! ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|