return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm

staz
jag hade grymt skoj förutom att jag fick stå i garderob i 1 timme så jag missade özgur helt + missade när johan började lira.. kom upp i slutet av Satellite , var hans set långt gånget då eller?
det var ett satans drag alltså, riktigt skön stämning förutom en och annan idiotbrat som knuffades på dansgolvet. var lite glad i hatten och snackade en hel del skit utan att greppa det då det hände, kom som insikter efteråt "nej men oj, fan det där jag just sa kan tolkas jävligt fel" ;)

men overall var detta den bästa festen för mig sedan sensation i somras..

btw, verkade som om DJ båset var helt stängt? hur kom du in dit JB? :) håller med om att johan lekte sönder vissa låtar.. fan , man vill ju ha en stadig stabil beat man kan dansa till, och mitt i dansen så bryter han låten o lägger in sega loopar o jobbiga breaks, störigt.. men hans låtval är grymt för det mesta, passar min smak, och han har bra publikkontakt, och verkar ha skoj, och publiken verkar också ha skoj, så jag förlåter honom.
SteveTranz4ever
Två nya gallerier har dykt upp på LiquidSunset.org bla. ett från Jaybee...
Proximus
Gielen var stjärna, jag har aldrig hört ett sånt oväsende i Sverige när en DJ går på, folk blev som helt tokiga, autografer, bilder, pussar, demoskivor.. det var helt tokigt!

Özgür är mina brorsan och världens bästa DJ tillsammans med Rouzbeh, det finns inga som är bättre än de två och det är stor tragik att de får dåliga warmup tider, men en stor eloge till alla som var där så tidigt och gjorde verkligen mig och särskilt Özze glad, det är något man inte ser ofta ute. Det betyder väldigt mycket också.

Underbar fest. =)
SteveTranz4ever
Monday Bar har slängt upp bilder från kvällen... Tagna av Tony som e så grym bakom kameran !

http://www.mondaybar.com/bilder/fest/asp/images31.asp?bild=1

[Edit]Ernie: http://www.doghouseboys.com/bilder/fest/asp/images31.asp?bild=22
JayBee
AAAAH!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden