|
|
| stijn |
Hallo,
Aangezien ik te laat was met het kopen van een kaartje voor innercity probeer ik nou via marktplaats iemand te vinden van wie ik er een kan overkopen, maar nou is het zo dat ik niet graag opgelicht wordt: kan iemand mij vertellen hoe een geldig kaartje voor innercity eruit ziet (of evt zelfs een scan laten zien?). En is maar 1 soort van hoe een kaartje eruit kan zien of zijn er meerdere?
Alvast bedankt |
|
|
| Donna |
Dunno,dat gaak s ff aan de binnenkant van mn ogen bekijken!!
Lators;) |
|
|
| New Wave |
| Tegenwoordig moet je weten HOE zo'n ding nagemaakt wordt want anders zie je het niet :). |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by stijn
Hallo,
Aangezien ik te laat was met het kopen van een kaartje voor innercity probeer ik nou via marktplaats iemand te vinden van wie ik er een kan overkopen, maar nou is het zo dat ik niet graag opgelicht wordt: kan iemand mij vertellen hoe een geldig kaartje voor innercity eruit ziet (of evt zelfs een scan laten zien?). En is maar 1 soort van hoe een kaartje eruit kan zien of zijn er meerdere?
Alvast bedankt |
ik heb gehoord dat er een hele serie kaartjes in gestolen, en waarmee je niet binnenkomt. Je moet maar ff zoeken omdat ik niet direct een link heb waar dat bericht opstaat, maar zou zeker ff uitkijken als je m via marktplaats koopt. |
|
|
| Optimus |
zo dus:D
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|