|
|
| Dago "B" Duck |
Volgens welke criteria worden er hier threads geclosed? Heb het idee, dat wanneer 2 vaste TA's melden dat de thread wel dicht mag, de boel snel wordt afgesloten. Of wanneer de Mod's van mening zijn dat de thread niet meer leuk is. Iedereen moet toch ten alle tijden zijn mening kunnen melden, tenzij er sprake is van racisme o.i.d.?
Of heb ik het nu helemaal mis? |
|
|
| TranceFool |
Ik ben geen moderater, maar het lijkt me niet echt moeilijk wanneer een thread wordt gesloten. En ik denk dat meestal iedereen het daar toch wel mee eens is. Een thread wordt gesloten als:
- Het een doelloos onderwerp is en niemand er wat aan heeft
- Het onderwerp is opgelost en het geen zin heeft om er nog wat over te zeggen.
- Als het onderwerp uit de hand loopt door ruzie, bijv die thread van Morakanen in Nederland, dan is het beter om het zaakie te sluiten.
Ik denk dat Henkie of Blik het beter kan vertellen, maar ik vind dat alles in dit forum toch goed onder controle is hoor. |
|
|
| Dago "B" Duck |
Dan heb ik nog wat vragen:
Wie bepaald er en hoe, wanneer een onderwerp doelloos is?
Wie bepaald er en hoe, dat het geen zin meer heeft?
Juist door die thread " Moroccans in Holland" stel ik deze vraag. Er is een verschil tussen een stevige discussie en ruzie. Als iemand gaat schelden, dreigen of zeer aanstootgevend is kan ik me voorstellen dat een thread dicht gaat of wordt verwijderd. Maar dat idee had ik niet. Vond zelfs dat Moderator Henkie Henk vaak op het randje zat of zelfs daaroverheen en heb het idee dat een meningsverschil al snel wordt gezien als ruzie. Eindelijk een interessant onderwerp waarop ik nog wat te zeggen had en hup, het wordt onmogelijk gemaakt. Terwijl er hier TA's zijn met 1500 posts ( wat mijnsinziens meteen aangeeft dat er heel veel zinloze dingen worden vermeld) die gewoon door mogen neuzelen.
Dan nog een thread van iemand " tiesto op extrema', die ff heel enthousiast iets wilde melden in een eigen thread, maar dat schijnt niet te mogen omdat iemand anders al iets dergelijks had gemeld. Zijn er ook regels hoe, wat en waar je moet posten????? |
|
|
| TranceFool |
Nou die thread van die Marokanen werd gesloten omdat het een beetje uit de hand begint te lopen, en racisme moeten we niet op een forum hebben. En die thread van Tiesto: als er al een thread is over dat onderwerp moeten diegene niet een nieuwe thread beginnen, maar gewoon in de bestaande thread posten. Dat begrijp je toch zeker wel?
En mij lijkt ook wel dat je snapt wanneer een onderwerp doelloos of afgesloten is. En zo vaak wordt er niet een thread gesloten hoor. |
|
|
| New Wave |
Een moderator sluit een tread als :
- er sprake is van racistische uitingen
- er meerdere treads aanwezig zijn met dezelfde info/onderwerp
- moderators zelf worden geflamed :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|