return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Vraagje aan de Moderators

New Wave
gehghe geweldig dit :-)

Ik wil effies ook iets kwijt......als dat mag tenminste :D

Draai een plaatje Bob Marley, smoke een joint.......ga in een tuinstoel zitten.......pak je pheechee der bij en lul over iets relaxed :cool:.... EN LOOP NIET ZO TE ZEIKEN OVER EEN DUBBELZINNIGE EN USELESS TRHEADS DIE GECLOSED WORDEN.............danku......

Lex, het was niet echt serieus hoor die laatste post van henkie................................................

ik ga pitten, henkie, ik spreek jouw morgen nog wel, prutser :D
Henkie_henk
Ik own.. jongen.. nie mee fokke

Kom net van kermis.. moet je weer ff patserig gedragen he.. ey man ik kijk het vuilst uit me ogen.. (omg wat ben ik cool) OMG wat had ik graag zin om de helft af te schieten.. nou dago b kan je me hier weer op aanspreke :D

Wel veel sletjes zeg.. jammer dat als je ze aanraakt al chlamidya hebt.. ow ja ging ook zon gozer ruzie maken omdat iemand tegen hem aanbotste in de botsautos .. haha ik ben hier echt te volwassen voor.. :p

Die buttons staan er EINDELIJK New_Wave.. heb je zeker de hele avond over gedaan hehe :p *applaus* Mijn versie ownd toch iets meer maarja.. verschil moet er wezen he.. t is nog steeds nie goed met die resolutie crap.. bij dat standaard geocities editortje wel.. moet je anders ff de complete html copyen uit dat ding.. en ff kijke.. :conf:

Ik edit die layout van de site nog ff zodat ze goed om de buttons heenpasse kunne we ff goed kijke :) K vind die bolletjes t vetst :p.. *draaaaai* *draaaaai*

Trouwens goed bezig "ze is echt verliefd" ... nou een van een "ik ben happy" is hier toch wel sprake.. :D

GreetZZz

Kijk dankzij mij is deze thread bijna volledig van de topic afgegaan hij kan dus gesloten worden haha (ach nix nieuws aan dat van t topic afdwalen op ta ;-)

MZzl mensen
TranceFool
TERING ZEG. Dagobert Duck, ik wordt echt moe van dat gezeik van jou (ja dat is een aardige toon). Ga lekker ergens anders lopen zeiken en meld je aan bij het Ouwewijven-Forum!!!! (Ja, je mag een discussie voeren, maar doe het dan wel over een zinvol onderwerp, alles draait goed in dit forum dus 3 pagina's gezeik is meer dan genoeg)
Dago "B" Duck
Als je er moe van wordt begrijp ik niet waarom je nog de moeite neemt om de hele thread door te lezen en vervolgens ook nog een post te plaatsen. Je hoeft het niet te lezen ! Maar blijkbaar kon je het toch niet laten om er ff over te zeiken.

Ik ben overigens niet degene die zeikt, ik heb gewoon een paar vragen gesteld. En het blijkt toch dat dat sommige mensen in zoverre bezig houdt dat ze het niet kunnen laten om af en toe wat 'humoristisch sarcasme' daarover te spuien in deze thread en in andere threads. Ik vind het best dat sommige mensen hier en daar wat steekjes in mijn richting willen geven, maar ga dan niet hypocriet lopen doen dat ik zeik, want dat is wel erg makkelijk en zo laat je jezelf wel aardig kennen.

Verder dacht ik dat het in Nederland gewoon is toegestaan om wat vragen te stellen, tis hier geen Afghanistan gelukkig !

Een jointje roken onder het genot van een relaxt muziekje doe ik vaak genoeg, dus maak je daar geen zorgen over.

Als het niet te vermoeiend is, Trancefool, moet je mij maar eens vertellen wat wel een zinvol onderwerp is. Daar moet jij toch geen probleem mee hebben want aan het aantal posts te zien heb je inspiratie genoeg. Probeer ook eens argumenten te geven.

Blijkbaar is het te veel moeite om ergens over te discussieren en hou je meer van inhoudsloos gewauwel met een overdosis populaire nietszeggende kreten als: Hehe, greetz, cool, lol en nog meer populair geleuter.

Ik wil je bekkie wel eens zien als je in de toekomst in een situatie komt waarbij je je mening wil geven en vervolgens blijkt dat deze klakkeloos door een meute met elkaar meepratende en achter elkaar aanhuppelende schapen aan de kant wordt geschoven. ( Lange volzin, zal wel moeilijk worden, maarja, misschien dat je er wat van leert)

quote:
Ik wil effies ook iets kwijt......als dat mag tenminste

Van mij mag je alles kwijt, of het van de Mod's mag is een tweede!

(dit om toch maar bij het onderwerp te blijven Henkie!)

Ik hoor het wel,

de groetjes
Henkie_henk
Dude dago "b" til er ff ietsie zwaarder aan hey.. nie zo zijken man

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland