|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Was er aanlijding om sarcastisch te doen dan, Henk? Affijn, je zal mijn begrip van sarcasme nog wel tegenkomen bij het " in de gaten houden" van het forum. |
Voor mij is er bijna altijd aanleiding om sarcastisch te doen joh..
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Smakelijk.
|
Dankje..
enneh hou jij het forum maar in de gaten lol :p |
|
|
| Dago "B" Duck |
Ik had het al begrepen Blik. Ik kan je daar ook niet helemaal ongelijk in geven. Snap alleen niet waarom je hem dan niet verwijdert, eventueel voor de overzichtelijkheid. Als je hem niet dichtplakt dan zal hij toch vanzelf afzakken en verdwijnen en als er mensen reageren zou het best een interessante thread kunnen zijn. Je wil me toch niet vertellen dat elke thread zich helemaal aan het onderwerp moet houden.
En wat mijn vorige reactie op jou betreft. Ik was al begonnen met bewijzen dat ik enig begrip van sarcasme heb. :D Als je hier een eigen thread start kan je hem toch zelf wanneer je wil laten dichtgooien ?! |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Mooi, dan verschillen we op dat gebied niet veel dan... Overigens heb ik weinig behoefte om dit forum in de gaten te houden. Vroeg mezelf alleen af of het zin heeft hier iets te posten als de discussie halverwege wordt afgekapt. |
|
|
| magrec |
ik ben het wel ééns met dago b duck.
al zegt de maker van een thread dat ie gesloten moet worden dan hoeft dat toch niet meteen...
Ik start een thread en op het moment dat ik de meningen die er worden neergezet in de replies mij niet aanstaan dat ik dan ff zeg sluit hem maar?
Een moderator moet niet alleen afgaan op pm's en andere mailtjes van mensen naar mijn mening. |
|
|
| Blik |
ik vind dat de maker van de thread het recht heeft om zijn eigen thread te kunnen sluiten, ook al word hij/zij geflamed in zijn eigen thread
zou jij denk ik ook wel makkelijk vinden magrec, als je in je eigen thread helemaal weggeveegd word, dat je dan ook je thread kan sluiten......of niet dan....?? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|