|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Donna
En closen,why? zolang mensen nog wat te melden hebben vinden ze de thread nog waardevol,over welk onderwerp t dan ook gaat.
Greetz |
ik dacht dat het wel voorbij was eigenlijk........maar dat blijkt dus totaal niet te zijn.........nu word er gewoon weer gekankerd over iets wat al lang was uitgepraat........het gezeik over newbies (dat had je geweten als je de hele thread had gelezen Jukx)
beetje onzin om dat weer naar boven te halen vind ik, als het toch al was uitgepraat |
|
|
| Donna |
Nogmaals er wordt niet gekankert,ook jukx geeft zijn mening,waarom de 1 wel zn mening geven over iets en als een ander er wat over gezegt heeft mag niemand er meer over praten??
Das vaag.
En waarom wordt toch steeds dat newbee gedoe opgerakelt,t gaat toch over veel meer dan dat,t hele woord newbee is niet nodig,helemaal nergens,dus als we t newbee gebeuren ff schrappen,wat is er dan loos?
Er is nergens ruzie,er wordt alleen ff gediscussieert over t functioneren van t forum en degenen die daarop posten,niks mis mee toch?
Een goed forum is er 1 waar af en toe eens kritisch naar gekeken word en waar mensen hun mening over kunnen geven waardoor een forum goed blijft.
Als niemand zn eigen mening meer ergens over geeft en maar mee blijft hobbelen met de meute dan zou t lekker saai worden,een vastgeroeste boel krijg je dan (was het daar niet al een beetje mee bezig)
Duzzz nog 1 maal,er is geen ruzie,er wordt niet gekankert er worden meningen gegeven en daar wordt over gediscussieert,isset zo wat meer duidelijk?
Ik enter zelfs:P
Greetz:) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Donna
Nogmaals er wordt niet gekankert,ook jukx geeft zijn mening,waarom de 1 wel zn mening geven over iets en als een ander er wat over gezegt heeft mag niemand er meer over praten??
Das vaag.
En waarom wordt toch steeds dat newbee gedoe opgerakelt,t gaat toch over veel meer dan dat,t hele woord newbee is niet nodig,helemaal nergens,dus als we t newbee gebeuren ff schrappen,wat is er dan loos?
Er is nergens ruzie,er wordt alleen ff gediscussieert over t functioneren van t forum en degenen die daarop posten,niks mis mee toch?
Een goed forum is er 1 waar af en toe eens kritisch naar gekeken word en waar mensen hun mening over kunnen geven waardoor een forum goed blijft.
Als niemand zn eigen mening meer ergens over geeft en maar mee blijft hobbelen met de meute dan zou t lekker saai worden,een vastgeroeste boel krijg je dan (was het daar niet al een beetje mee bezig)
Duzzz nog 1 maal,er is geen ruzie,er wordt niet gekankert er worden meningen gegeven en daar wordt over gediscussieert,isset zo wat meer duidelijk?
Ik enter zelfs:P
Greetz:) |
Ja inderdaad!! Elk kleine beetje discussie of kritiek wordt al gelijk als een ruzie gezien of iets wat de harmonie op het forum zou kunnen verstoren, en moet maar zo snel mogelijk de kop in gedrukt worden... onzin natuurlijk!! Tenzij iedereen op een volwassen manier met kritiek omgaat.
| quote: |
|
Precies... door al dat zoetsappige ge-ja knik wordt het er een stuk saaier op.
2 Trancefool: het gaat er niet zozeer om dat newbies niet serieus genomen worden... maar dat wanneer iemand een andere mening heeft dan de zogenaamde "die-hards" hij gelijk de grond ingeboord wordt... 1 iemand zegt dat het een mongool is en de rest neemt het klakkeloos over. Zonder dat er gekeken wordt of die "mongool" misschien toch wel een beetje gelijk had... |
|
|
| raoel |
Ik heb geen zin meer om me hier mee bezig te houden.
Ik vermaak me wel.
Als er gezeken wordt reageer ik daar niet meer of het moet me intereseren, dan maar een rel.
Schijnbaar willen sommige dat. Maakt mij niet uit.
In de ene thread heb je ruzie met iemand, in de andere staat ie je maat.
Meningsverschillen zijn er nu eenmaal. En die moeten uitgevochten worden.
We mogen ooit wel wat tolleranter zijn t.o.v. newbies, dat wel.
Maar ik moet zeggen:
De posts zijn wel duidelijker geworden.
Ook die van jou donna. |
|
|
| Donna |
| dat komt door mn enters raoel *Gniffelz*:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|