return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 
Vraagje aan de Moderators

TranceFool
quote:
Originally posted by Donna
En Trancefool,maak jij je ook alsjeblieft niet zo druk,dit hele gesprek gaat gewoon over hoe t forum op dit moment ge-ervaart wordt door mensen,en niet omdat jij t woord newbee hebt gezegt.
Naar mijn id leek er op dit moment een normaal gesprek over te kunnen zijn,maar toch voor sommigen blijkbaar niet,doe er dan idd gewoon niet aan mee.

Greetz

Mijn post ging ook over het forum in het algemeen;) :)
DjRV
2 trancefool:

het gene wat jukx net zo goed uitlegde lees jij weer totaal overheen,jukx heeft het over mensen op het forum in het algemeen en je voelt je meteen aangevallen.Er valt prima te discussieren op internet maar lees dan wel eerst goed wat iemand zegt voordat je er op reageert.En op dat LEZEN gebied gaat er tijdens "ruzie's" hiero wel erg vaak dingen fout.....
TranceFool
quote:
Originally posted by DjRV
2 trancefool:

het gene wat jukx net zo goed uitlegde lees jij weer totaal overheen,jukx heeft het over mensen op het forum in het algemeen en je voelt je meteen aangevallen.Er valt prima te discussieren op internet maar lees dan wel eerst goed wat iemand zegt voordat je er op reageert.En op dat LEZEN gebied gaat er tijdens "ruzie's" hiero wel erg vaak dingen fout.....

Blijkbaar lees jij mijn laatste 2 posts ook niet goed;) (ik gebruik toch echt het woord ALGEMEEN)
Donna
voel je dan niet meteen zo persoonlijk aangevallen,ik hoef toch niet aan te nemen dat jou uitleg over je woord newbee de uitleg van t hele forum is?

ik vind dat jij wel heel erg dit onderwerp naar jezelf toetrekt want telkens als iemand een algemene post plaatst heb jij t er wel weer over hoe goed jij dat uitgelegt hebt,naja ik heb daar geen behoefte aan,ik discussier liever met mensen die t allemaal wat minder subjectief maken;)
TranceFool
quote:
Originally posted by Donna
voel je dan niet meteen zo persoonlijk aangevallen,ik hoef toch niet aan te nemen dat jou uitleg over je woord newbee de uitleg van t hele forum is?

ik vind dat jij wel heel erg dit onderwerp naar jezelf toetrekt want telkens als iemand een algemene post plaatst heb jij t er wel weer over hoe goed jij dat uitgelegt hebt,naja ik heb daar geen behoefte aan,ik discussier liever met mensen die t allemaal wat minder subjectief maken;)

Nee nee joh, dat doe ik helemaal niet:) (misschien mn posts wat anders formuleren). Dat van die new-bees leg ik in combinatie met mijn posts, omdat daar ook op gereageerd werd, snappie? Ja, ik voelde me ff schuldig door die "ruzie", maar verder nie hoor. En dat van die new-bees bedoel ik ook in het algemeen als mn post niet duidelijk was.

Ik weet niet waar de mensen het vandaan halen dat de "die-hards" de newbees niet serieus nemen, want dat is helemaal niet waar. Wie kan er dan een voorbeeld geven?????

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland